کد خبر 48085
۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
تولید شورولت‌ با سیستم خنک‌کننده موبایل

پرشین خودرو: شورولت برای راحتی خریداران خودروهای این شرکت قصد دارد تا از خنک کننده تلفن‌های هوشمند در کنار امکان شارژ بی‌سیم استفاده کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، زمانی که از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنیم خواسته یا ناخواسته برخی نرم افزارها باعث گرم شدن دستگاه می‌شوند. به ویژه اگر در تابستان قصد استفاده از تلفن هوشمند خود را در خودرو برای پخش موسیقی را داشته باشید این مشکل دوچندان می‌شود.

حالا شورولت با هدف رفع مشکل گرم شدن تلفن‌های هوشمند به ویژه در تابستان‌های گرم، مکانی ویژه را برای خنک کردن گوشی‌های همراه در خودروهای آینده این شرکت تعبیه می‌کند.

این سرویس که «خنک کننده تلفن‌های هوشمند» نامگذاری شده از فنآوری پیچیده‌ای استفاده نمی‌کنند. شما با قرار دادن گوشی همراه خود در قسمت مربوطه می‌توانید با استفاده از کولر خودرو اقدام به خنک کردن تلفن هوشمند خود کنید.

به این ترتیب در صورتی که شما از مسیریاب تلفن هوشمند یا موسیقی دستگاه استفاده کنید،‌ دستگاه شما با مشکل گرمایشی روبرو نمی‌شود.

یکی دیگر از خصوصیات این خنک کننده امکان شارژ بی‌سیم تلفن‌های هوشمند است. شما به راحتی قادر به قرار دادن گوشی همراه خود و شارژ تلفن هوشمند خود هستید.

به گزارش صبحانه، به گفته‌ی کمپانی شورولت این خنک کننده از سال ۲۰۱۶ در مدل های ایمپالا، مالیبو، وُلت و کروز تعبیه خواهد شد. به این ترتیب و در صورت استقبال، شورولت این ویژگی را در سایر خودروهای شرکت نیز استفاده می‌کند.

کد خبر 48085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha