کد خبر 48637
۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
Koenigsegg خودرو معمولی تولید کند؟!

پرشین خودرو: برند سوئدی ممکن است به ساخت خودروهای معمولی نیز روی بیاورد تا سهم بیشتری از بازار جهانی خودروسازی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش «پرشین خودرو»، ما شرکت Koenigsegg را به خاطر ساخت سریع ترین خودروهای جهان هستی می‌شناسیم ولی ممکن است این راه چندان هم پایدار نباشد.

koenigsegg-55a6a0569aa3f
Christian von Koenigsegg بنیان گذار ئ مدیرعامل این برند سوئدی در این مورد می‌گوید:” در شرکت ما استفاده از تمامی‌تحولات فناوری در اولویت قرار دارد و ما قصد داریم تا آنها را به خودروهای عادی تر نیز بیاوریم”.
بدین ترتیب باید انتظار داشتیه باشیم که این شرکت بخواهد با تولید خودروهای معمولی تر سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد که البته ممکن است این خودروهای معمولی در همکاری با برند دیگری امکان پذیر شود.
به هر حال این شرکت تجارب بسیار زیادی از ساخت سوپرخودروها و‌هایپرخودروها دارد که می‌تواند آنرا در ساخت پلتفرم خودروهای معمولی به کار گیرد.
به گزارش خودروسازی، به هر حال این برند تجاری به تازگی از‌هایپرخودرو Regera رونمایی کرده است که دارای یک سیستم انتقال قدرت منحصر به فرد است و از گیربکس‌های سنتی فاصله گرفته است و در ضمن در عرصه فناوری باتری‌های هیبریدی نیز تجارب بسیار خوبی کسب کرده است.

کد خبر 48637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha