طرح پس خرید تویوتا در ایران هم استارت خورد

پرشین خودرو: نماینده رسمی تویاتا ژاپن در ایران، طرح پس خرید خودروهای روز خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، در این طرح جدید، مشتری پس از پایان اقساط دو ساله خودروی خریداری شده می تواند تویوتای خود را به شرکت ایرتویا تحویل دهد و یک تویوتای جدید تحویل بگیرد.
این گزارش ادامه می دهد: در این طرح شرکت ایرتویا، خودرو انتخابی مشتری را پس از انعقاد قرارداد در اختیار خریدار قرار می دهد. سپس مشتری اقدام به پرداخت اقساط به صورت ماهیانه می نماید. پس از 24 ماه مشتری 3 راه پیش رو خواهد داشت؛ یا خودروی خود را نگه دارد یا اینکه خودرو را به روز کند یا اینکه خودروی خریداری شده را پس دهد و مبلغ پرداخت شده را دریافت نماید.
ادامه این خبر می افزاید: در این طرح در حالت اول شرکت ایرتویا به مشتری این امکان را می دهد که در پایان توافق، تویوتای خود را نگه دارد و سند مالکیت دریافت کند البته منوط به آن که مبلغ مربوط به ارزش آتی تضمین شده خودرو را پرداخت نماید. ارزش آتی تضمین شده خودرو در واقع مبلغی است که در زمان ثبت نام به مشتری اعلام می شود و در قرارداد نیز ذکر خواهد شد. در این صورت است که مالکیت کامل و قطعی خودرو به خریدار انتقال داده می شود.
براساس این گزارش، ارزش آتی تضمین شده خودرو در هنگام قرارداد این امکان را به خریدار می دهد که در برابر افت قیمت های شدید خودرو در آینده بیمه شود و نوسانات قیمت، تاثیری در خرید یا فروش خودرو نخواهد داشت.
همچنین، در حالت دوم طرح جدید شرکت ایرتویا در کشور، مشتری می تواند خودروی خود را پس از 2سال به روز کند. در این حالت تفاهم نامه جدید همانند تفاهم قبلی با مشتری بسته می شود.
به گزارش پرشین خودرو، حالت سوم این طرح که جز طرح های جدید و ابتکاری نماینده این خودروساز مطرح جهان در ایران است این امکان را به مشتری می دهد که خودروی خریداری شده را پس از 2 سال به شرکت پس دهد.
در این طرح شرکت ایرتویا خودرو را از شما پس گرفته و چک ارزش آتی خودرو که به عنوان ضمانت در نزد شرکت بوده است، به خریدار خودرو باز می گرداند. البته این درصورتی است که استفاده کننده از خودرو استانداردهای مربوط را شامل مسافت طی شده(کیلومتر مشخص شده)، نداشتن تصادف شدید و رعایت سرویس های دوره ای را رعایت کرده باشد.
شرکت ایرتویا مزایای این طرح را در اقساط بلند مدت با بازپرداخت ماهیانه پایین آن، تضمین شدن ارزش آتی خودرو، امکان تعویض خودروی کارکرده با خودروی صفر تویوتا هر دو سال یکبار و امکان واگذاری ارزش آتی خودرو به خریداران نام برده است.
علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشترمی توانند طرح پس خرید ایرتویا را مطالعه کنند.

کد خبر 49989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی مقنیان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    1 0
    سلام خسته نباشید این طرح پس خرید تویوتا رو چرا به پزشکان ودندانپزشکان هم اجرا نمیکنید؟
  • روزبه ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    0 0
    ابتکاری؟ حالت سوم دقیقا آن چیزی است که به آن لیزینگ گفته میشود در تمام دنیا هم حداقل 40 سال است همینطور اجرا میشود. خسته نباشند. اولی هم در حقیقتbuyout price at thye end of the term است. ابتکاری!! خنداندید مارا