ذخیره سوخت خودروهای نظامی اعلام شد

پرشین خودرو: مدیر عامل شرکت ملی پخش درباره بنزین 700 تومانی باقیمانده در کارتهای سوخت گفت: بنابر آخرین آمارها، 400 میلیون لیتر دیگر از بنزین 700 تومانی در کارتهای سوخت باقی مانده که بیش از 300 میلیون لیتر آن مربوط به خودروهای نظامی و انتظامی است.

به گزارش «پرشین خودرو»، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با ابراز رضایت از اجرای طرح تخصیص سوخت به ازای پیمایش، گفت: این طرح که از مهر امسال در سراسر کشور اجرایی شده، موجب کاهش قابل توجه مصرف گازوییل شده است به طوری که مصرف این فرآورده نفتی نسبت به مهر پارسال، 15 درصد کاهش نشان می دهد.

سید ناصر سجادی درباره سهمیه های تخصیصی مربوط به ناوگان حمل و نقل بار و مسافر نیز گفت: از آذر امسال بنابر اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، پیمانه های سوخت و سهمیه های پایه این ناوگان با تغییر در کارتهای سوخت آنها شارژ خواهد شد.
شهرام آدم نژاد، معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، دیروز در جمع خبرنگاران گفته بود: بر اساس مصوبه هیئت دولت مبنی بر تخصیص سوخت که بر پیمایش و عملکرد تاکید دارد، از یکم آذر سهمیه پیمایش ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش و سهمیه پایه آنها کاهش می یابد.
به گفته آدم نژاد، سهمیه سوخت گازوییل ناوگان حمل و نقل عمومی از یکم آذر در چهار پیمانه به کارت آنها واریز می شود و سهمیه پایه آنها کاهش خواهد یافت.

سامانه هوشمند سوخت همچنان حفظ می شود

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران درباره سامانه هوشمند سوخت نیز گفت: عرضه بنزین براساس این سامانه صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: با آن وجود که بعد از تک نرخی شدن بنزین ( 1000 تومان) مردم کمتر از کارتهای سوخت خود استفاده کرده اند، اما تصمیمی درباره سامانه هوشمند سوخت گرفته نشده است و عرضه بنزین بر پایه قبل و با بهره گیری از این سامانه انجام می شود.

بیشتر مردم بنزین سهمیه ای را مصرف کرده اند

سجادی همچنین درباره بنزین 700 تومانی باقیمانده در کارتهای سوخت نیز گفت: بنابر آخرین آمارها، 400 میلیون لیتر دیگر از بنزین 700 تومانی در کارتهای سوخت باقی مانده که بیش از 300 میلیون لیتر آن مربوط به خودروهای نظامی و انتظامی است که سهمیه داشته اند.
به گفته وی، بنابراین، بیشتر مردم سهمیه 700 تومانی خود را مصرف کرده اند.
عرضه بنزین با نرخ 700 تومان تا پایان آبان امسال ادامه دارد و از نخستین روز آذر بنزین با نرخ 1000تومان عرضه خواهد شد.

منبع: تسنیم

کد خبر 50988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha