کد خبر 51300
۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
توصیه‌های ترافیکی به زائران اربعین

پرشین خودرو: رئیس پلیس ترافیک شهری راهنمایی و رانندگی در گفت و گو با عصر ایران توصیه های ترافیکی پلیس به زائران اربعین را تشریح کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، رئیس پلیس ترافیک شهری راهنمایی و رانندگی ناجا با ارائه توصیه های ترافیکی به زائران مراسم اربعین از آنها خواست تا در بازگشت توصیه های ترافیکی جدی پلیس به زائران اربعینحتما مدیریت زمانی داشته و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

سرهنگ علیرضا جهانگیری با اشاره به روان بودن بار ترافیکی در مرزها گفت: هم اکنون به رغم تراکم مراجعین به مرزها خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و ماموران پلیس نیز برای برقراری نظم و امنیت به طور شبانه روزی در حال خدمات رسانی هستند.

سرهنگ جهانگیری به زائران اربعین توصیه کرد تا در زمان مراجعه به مرزها تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کرده و در صورتیکه با وسیله نقلیه شخصی نیز مراجعه می کنند حتما خودروهای خود را در پارکینگ های عمومی که برای این خودروها در نظر گرفته شده است پارک کنند.
رئیس پلیس ترافیک شهری راهنمایی و رانندگی با اشاره به شرایط ویژه مرز مهران و افزایش مراجعان به این مرز خاطر نشان کرد: به دلیل شرایط خاص مرز مهران و افزایش مراجعه به این مرز توصیه می شود تا زائران با توجه به امکانات بیشتر مرزهای خوزستان حتی المقدور از مرزهای چزابه و شملچه از کشور خارج شوند زیرا علاوه بر دسترسی های بهتر وسایل نقلیه عمومی به این مکان ها این مرزها کشش تردد بیشتری را نیز دارا است.

زائرانی که با وسلیه نقلیه شخصی مراجعه دارند در راه بازگشت حتما استراحت کنند

سرهنگ جهانگیری به زائرانی که با وسایل نقلیه شخصی به مرزها مراجعه کرده اند توصیه کرد تا در راه بازگشت به دلیل خستگی ، قبل از حرکت به سمت شهر های خود حتما استراحت کافی داشته باشند.
وی گفت: توصیه می کنیم که زائران بعد از ورود به کشور بلافاصله از وسایل نقلیه شخص خود برای بازگشت استفاده نکنند و حتما قبل از حرکت استراحت کرده و بعد ادامه مسیر بدهند.

وی گفت: به دلیل اینکه در بازگشت ترافیک متراکم تری خواهیم داشت لذا همکاری بیشتر زائران در این زمینه می تواند باعث کاهش بار ترافیکی گردد و لذا توصیه اکید داریم تا زائران در راه بازگشت به هیچ عنوان با خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی نکرده و از عجله در رانندگی نیز پرهیز کنند.

منبع:عصر ایران

کد خبر 51300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha