کد خبر 51496
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
آشنایی با هوشمندترین کلاه‌ ایمنی

پرشین خودرو: موهاک کلاه ایمنی کاربر را به یک دوربین اکشن، ردیاب فعالیت، دستگاه ارتباطی، واحد ناوبری، پخش کننده موسیقی، جعبه سیاه و سیستم هشدار شرایط اضطراری تبدیل می کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، نخستین سیستم کلاه ایمنی هوشمند ماژولار جهان توسط شرکت فیوزار و به نام «موهاک» معرفی شده است که هر کلاه ایمنی را به یک نمونه هوشمند تبدیل می کند. در حقیقت، موهاک کلاه ایمنی کاربر را به یک دوربین اکشن، ردیاب فعالیت، دستگاه ارتباطی، واحد ناوبری، پخش کننده موسیقی، جعبه سیاه و سیستم هشدار شرایط اضطراری تبدیل می کند.

موهاک دارای یک دسته و کنترل از راه دور است که روی مچ دست بسته می شود و از این رو نیازی نیست دکمه ها روی کلاه ایمنی که برای کاربر قابل مشاهده نیست، قرار بگیرند. همچنین، موهاک از یک سیستم ال‌ای‌دی چند رنگ برای ارائه بازخورد درباره این که دستگاه در حال انجام چه کاری است، بهره می برد.

تبدیل کلاه ایمنی به نمونه‌ای هوشمند با «موهاک»

عکس ها و ویدئوها به سرعت با گوشی هوشمند کاربر همگام سازی می شوند تا مشاهده و به اشتراک گذاری آسان امکان‌پذیر باشد. عملکرد «هات شات» به کاربر اجازه می دهد حتی هنگامی که چیزی ضبط نمی شود، ۱۵ ثانیه آخر آنچه روی داده فیلمبرداری شود. عملکرد «بلک باکس» نیز دو دقیقه آخر صدا، ویدئو، سرعت، مسیر سفر و دیگر اطلاعات مسافت سنجی را هنگامی که تصادفی رخ می دهد، ثبت می کند و از این رو در صورت نیاز اطلاعاتی با جزئیات کامل در اختیار کاربر قرار خواهد داشت.

منبع: عصرایران

کد خبر 51496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha