کد خبر 54808
۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
خرید هیجان انگیز «رنو» در ایران آغاز شد+شرایط

پرشین خودرو: نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، در راستای پاسخگویی به تنوع تقاضای علاقه مندان این برند اصیل و اروپایی اقدام به طراحی شرایط فروش با مدل پرداخت های چند ودیعه ای(2 و 3 ودیعه ای) کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، تمام محصولات سبد نگین خودرو، با تسهیلات استثنایی و تخفیف خرید نقدی ویژه با زمان تحویل های متنوع عرضه می شود.
در این طرح خاص، خودروهای داستر، فلوئنس، اسکالا، سفران و کولئوس با زمان تحویل های 7 روزه، 30 روزه و 60 روزه به فروش می رسد که در خریدهای 60 روزه، سود مشارکت 22% به علاقه مندان این برند ایمن اروپایی ارائه می شود.
بنا بر اعلام واحد بازاریابی نگین خودرو، در طرح ویژه "خرید هیجان انگیز رنو" مشتریان می توانند خودروهای سفران، فلوئنس، اسکالا، سیمبل، داستر و کولئوس را در تیپ‌های مختلف با بهره بردن از وام تا سقف 700 میلیون ریالی بدون بهره یکساله و 21 درصد 24 ماهه خریداری کنند.

در خرید نقدی، خودرو داستر علاوه بر تخفیف ریالی از پک آپشن ویژه ای که طراحی شده است، شامل مانیتور، نویگیشن، دوربین عقب و سنسور پارک، بهره می برد. سایر محصولات با تخفیف خرید نقدی تا 5 درصد ارزش خودرو، معادل 60 میلیون ریال، به فروش می رسند.

همچنین خودروهای سفران 2.5، اسکالا 2.0 SE و اسکالا 1.6 از 50.000 کیلومتر سرویس دوره ای رایگان بهره می برد. سایر خودروها دارای سرویس های 1000 و 10.000 کیلومتر رایگان است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش انواع محصولات رنو در ایران می‌توانند به وب سایت نگین خودرو به آدرس www.neginkhodro.com مراجعه کنند.

کد خبر 54808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha