کد خبر 55296
۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
حلقه‌های قدرت به دست آئودی TT رسید+تصاویر

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی آئودی در آخرین دوره از نمایشگاه خودرویی پکن چین، نسخه‌ای قدرتمندتر از آئودی TT با نام کامل TT RS را رونمایی کرد.

برخلاف سایر شرکت‌های خودروسازی حضور یافته در نمایشگاه خودرویی پکن که محصولاتشان را برای عرضه در بازار چین آماده کرده‌اند، آئودی دو مدل TT RS کوپه و کروکی را در بازارهای جهانی هم عرضه خواهد کرد.


اول از همه اگر با خصوصیات این دو خودرو یعنی مدل‌های کوپه و کروکی از آئودی TT RS کارمان را آغاز کنیم، می‌توان گفت که ارتفاع این دو خودرو نسبت به مدل TT RS نسل قبل حدود 0.03 اینچ کوتاه‌تر شده است.

وزن کلی نسخه کوپه هم حدود 3152 پوند، یعنی معادل 1429 کیلوگرم اعلام شده و این در حالیست که نسخه کروکی به خاطر کف سازی محکم‌تر، حدود 10 کیوگرم سنگین‌تر از نسخه کوپه شده است، ولی در عوض با طراحی پیشرانه‌ای جدید 5 سیلندر، باعث کاهش وزن کلی 25 کیلوگرمی نسبت به آئودی RS نسل قبل شده‌اند.

برای باز و بسته کردن کامل سقف نسخه کروکی هم حدود 10 ثانیه زمان نیاز است و می‌توان تا سقف سرعت 50 کیلومتر بر ساعتی اقدام به باز یا بسته کردن آن نمود.


در بخش مولد قدرتی این خودرو هم از پیشرانه‌ای جدید 2.5 لیتری توربوشارژر استفاده شده که حداکثر قدرتی 400 اسب بخاری در کنار گشتاوری 480 نیوتن متری تولید می‌کند و می‌تواند در مدل کوپه به شتابی 3.7 ثانیه‌ای و در مدل کروکی هم به شتابی 3.9 ثانیه‌ای دست پیدا کند.


 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 55296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha