غرش شیر فرانسوی در نمایشگاه خودروی پکن 2016+تصاویر

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی پژو که پیش از این حضور خود در نمایشگاه پکن چین را تایید کرده بود، با حضور در این نمایشگاه به معرفی سدان 308 پرداخت که هم در طراحی ظاهری آن اصلاحاتی صورت گرفته و هم در بخش مولد قدرتی آن از سه پیشرانه بهینه سازی شده استفاده کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، اول از همه در خصوص پیشرانه‌های بکار رفته در این خودرو، شرکت سازنده سه پیشرانه بنزینی را معرفی کرده که به ترتیب شامل یک موتور تنفس طبیعی 1.6 لیتری چهار سیلندر، پیشرانه سه سیلندر 1.2 لیتری توربوشارژر و یک پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر می‌شود که ازجعبه دنده‌های شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک برای تبدیل و انتقال نیروی تولیدی آن‌ها به چرخ‌ها استفاده می‌شود.

به مقدار قدرت تولیدی این سه پیشرانه هم تا به الان اشاره‌ای نشده است، ولی می‌بایست بین 120 الی 180 اسب بخار قدرت داشته باشند.


در خصوص طراحی ظاهری این محصول هم شاهد جلوپنجره‌ای جدید با الگوهای متقاطع کرومی رنگ در میان آن هستیم که در اطراف آن چراغ‌های پیشانی سابق 308 قرار گرفته است.

علاوه بر جلوپنجره، مجموعه سپر هم به کلی تغییر کرده و حالا شاهد ورودی‌های بزرگ‌تر هوا برای خنک کاری رادیاتورها هستیم که در دو ورودی هوای کناری از مه شکن‌های جدیدی هم استفاده شده است.


در داخل کابین هم به غیر از نصب یک صفحه نمایشگر بزرگ‌تر و یک قطب نما، تغییر خاصی احساس نمی‌شود.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 55321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha