ورود خودروهای برقی «تسلاموتورز» به دنیای تیونینگ+تصاویر

پرشین خودرو: استودیو ایتالین دیزاین که می‌خواهد در 8 ژوئن 2016 دو محصول اختصاصی و اصلاح شده خود را در نمایشگاه خودروی "تورین" به نمایش در آورد، چند ماه زودتر به معرفی آنلاین این دو خودرو پرداخت تا زمینه‌ساز نمایش بهتر آن‌ها در نمایشگاه تورین باشد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، اولین خودرویی که بیشتر حالت تقویتی دارد، خودروی تسلا مدل S است که در طراحی ظاهری و خصوصیات فنی آن اصلاحاتی صورت گرفته است. این اصلاحات اساس آن بر پایه قطعات فیبرکربنی شکل گرفته و با حالت دهی آن‌ها، چهره‌ای اسپرت و جسورانه از تسلا مدل S خلق کرده‌اند و در طراحی ظاهری این محصول برای اولین بار، از ورودی‌های هوای بزرگ استفاده کرده‌اند که بر روی این دسته از محصولات الکتریکی چندان هم لازم به نظر نمی‌رسد، ولی در اسپرت‌سازی و جان بخشیدن به خصوصیات اسپرت آن نقش بسزایی داشته است. به لطف استفاده گسترده از فیبرکربن هم شاهد بدست آمدن وزن 2100 کیلوگرمی هستیم که با پنل‌های آلومینیومی تکمیل شده است.


در زیر کاپوت تسلا مدل S هم سیستم محرکی تمام الکتریکی 421 قرار گرفته که حالا با نصب باتری‌های قوی‌تر بر روی آن، شاهد افزایش بُرد حرکتی این خودرو در مدل‌های استاندارد از 488 کیلومتر در قوی‌ترین و بهترین حالت به 502 کیلومتر تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌ها هستیم.


خودروی اختصاصی ایتالین دیزاین نیز همچون تسلا مدل S دارای یک طراحی تیز و کاملا اسپرت است که ورودی‌های هوای بزرگ برای آن در نظر گرفته شده و این در حالیست که همچون تسلا مدل S تنها از سیستم محرکی الکتریکی سود می‌برد. برای ساخت بدنه و شاسی این خودرو نیز از مواد فیبرکربنی و آلومینیوم‌های بازیافتی استفاده کرده‌اند که در نهایت وزنی 1200 کیلوگرمی بدست آمده است.


پیشرانه نصب شده بر روی این خودرو نیز به صورت صحیح‌تر، یک سیستم محرک تمام الکتریکی خواهد بود که قدرت تولیدی آن بدون ذکر باتری‌های بکار رفته، به 288 اسب بخار و گشتاور آن هم به 370 نیوتن متر می‌رسد. بُرد حرکتی این خودرو هم در خوشبینانه‌ترین حالت و رعایت نکات استاندارد همچون تک سرنشینه بودن، بدون بار اضافی، بدون باد، بسته بودن پنجره‌ها، روشن نبودن کولر و...، 340 کیلومتر اعلام شده است.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.


 

کد خبر 55400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha