کد خبر 55425
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
جدیدترین محصول رولزرویس زیر تیغ «منصوری»+تصاویر

پرشین خودرو: منصوری، تیونر خوش نام و باتجربه ایرانی صنعت خودروسازی که کار خود را در کشور آلمان دنبال می کند و همیشه محصولات تقویتی آن به صورت خاص مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد، بار دیگر به سراغ تقویت محصولات شرکت خودروسازی رولزرویس رفته و با انتخاب جدیدترین محصول این کمپانی یعنی رولزرویس "داون" کروکی، به اجرای پروژه جدید خود پرداخته است.

به گزارش «خبرنگار «پرشین خودرو»، در خصوص طراحی ظاهری باید گفت که تغییراتی از جانب منصوری ایجاد شده است، ولی می‌بایست با ذره بین به دنبال آن‌ها گشت، چون این تغییرات بیشتر در ریزه کاری‌های اتومبیل نهفته شده‌اند، به طور مثال در جلوپنجره رادیاتور و ورودی قسمت زیرین سپر، میله‌هایی عمودی جدید کار شده که سخت می‌توان متوجه آن‌ها شد. یا مثلا ورودی‌های هوا بر روی مجموعه سپر اندکی بزرگ‌تر از مدل استاندارد شده‌اند، ولی آنقدری تو چشم نیست که بتوان متوجه آن شد.


به هرحال می‌توان گفت که منصوری برخلاف عادت‌های همیشگی خود، از تقویت سخت طراحی ظاهری رولزرویس "Dawn" صرف نظر کرده و در عوض به تقویت سخت پیشرانه خودرو پرداخته است.


در زیر کاپوت رولزرویس داون، از پیشرانه‌ای 6.6 لیتری توربو دوقلوی 12 سیلندر استفاده شده که به صورت استاندارد می‌تواند قدرتی 570 اسب بخاری و گشتاوری 780 نیوتن متری تولید کند. ولی با ورود منصوری به این بخش و تقویت سنگین آن، شاهد افزایش قدرت موتور تا 740 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن تا 1000 نیوتن متر هستیم که پس از انتقال آن به خروجی، تبدیل به شتاب صفر تا صد 4.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت بالای 285 کیلومتر بر ساعتی می‌شود که حدود 35 کیلومتر بیشتر از حد معمولش است.


از فضای داخل کابین این اتومبیل هم متاسفانه تصویری ارائه نشده است، ولی منصوری اعلام کرده که در داخل کابین رولزرویس داون از قطعات آلومینیومی براق، قطعات فیبرکربنی، قطعات معرق کاری شده و روکش‌های جدید و مرغوب استفاده کرده است.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 55425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha