ایساکو برای ارائه خدمات به «H30 کراس» اعلام آمادگی کرد

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) گفت: شبکه خدمات ایران خودرو آماده ارائه خدمات مطلوب به محصول جدید ایران خودرو است.

به گزارش «پرشین خودرو»، سید رضا حسینی، با بیان این مطلب گفت: با توجه به برنامه‌ریزی ایران‌خودرو برای ورود خودروهای جدید به بازار، شركت ایساكو به عنوان متولی خدمات پس از فروش این خودروساز، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است و در حال حاضر این آمادگی در خصوص خودروی «اچ30 کراس» در شبکه خدمات ایساکو ایجاد شده است.

مدیرعامل ایساکو ادامه داد: اکنون تعدادی از نمایندگی‌های ایساكو از طریق مدیریت آموزش فنی، آموزش‌های لازم برای ارایه خدمات پس از فروش این خودرو را کسب کرده‌اند.

وی افزود: ایساکو برای ارائه خدمات پس از فروش مناسب و مطلوب به این خودرو اتوماتیک، در فاز اول، 35 نمایندگی خود را تجهیز کرده و دستگاه‌ها و ابزار لازم در خصوص عیب‌یابی و تعمیر را در اختیار این نمایندگی‌ها قرار داده است.

حسینی در خصوص نحوه توزیع خدمات این خودرو در کشور اظهار كرد: علاوه بر تامین قطعات و لوازم یدکی این خودرو، نمایندگی‌های پایلوت به نحوی در سراسر کشور آماده شده‌اند که در هر استان یک نمایندگی و در سطح تهران، پنج نمایندگی به دارندگان این محصول خدمات ارائه کنند.

خاطر نشان می‌شود پیش فروش خودرو اچ30 کراس، جدیدترین محصول ایران خودرو که در دسته خودروهای شاسی بلند کوچک و ارزان قیمت جای می‌گیرد، از پنجم اردیبهشت‌ماه آغاز شده است.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.


 

کد خبر 55444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس جدیدی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    4 0
    ایساکو بهتر است اول خدمات به خودروهایی که بیست ساله داخل ایران تولید میشوند را درست انجام بدهد
  • پیام ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    0 0
    بابا تو رو خدا اینم شد ماشین؟ بسه دیگه آبروریزی بعد 40 سال به اصطلاح خودروسازی!!! والله شرم آوره!!!!!!!!!!!
  • عزرائیل ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
    0 0
    از کار با ایران خودرو معذورم.