مدیرعامل سایپا شایسته تقدیر است +دلایل قطعه سازان

پرشین خودرو: 2 تشکل قطعه سازی کشور در نامه های جداگانه به وزیر صنعت، معدن و تجارت از مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، مسئولان دو تشکل "انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازان" و "انجمن قطعه سازان ایران" دلیل تقدیر از مدیرعامل سایپا را پیگیری و پرداخت بدهی معوقه قطعه سازان اعلام کردند.


براساس این گزارش، آرش محبی نژاد دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان خودرو با ارسال نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت با تشکر از اهتمام شرکت سایپا در حل مشکل برخی از قطعه سازان پرتعداد، این اقدام را قابل تقدیر دانست.

وی ضمن خوب توصیف کردن همکاری سازه گستر سایپا که با هدف حل مشکل قطعه سازان صورت گرفته است، اجرای بسته 5 بخشی جبران کسری نقدینگی به روش های تخصصی غیرپولی را گام اساسی برای حل معضلات قطعه سازان دانست.

محبی نژاد همچنین با قدردانی از همراهی و حسن همکاری مدیریت ارشد شرکت سایپا و سازه گستر خواستار استمرار این اقدامات شد و به نمایندگی برخی از قطعه سازان کوچک و متوسط ابراز امیدواری کرد که با ادامه این روند بتوان مشکلات قطعه سازان در وصول معوقات شان را هرچه زودتر صورت داد.

همچنین ساسان قربانی به نمایندگی از انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو طی نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت و با اشاره به جلسه مشترکی که با حضور قطعه سازان برگزار شده گفته آورده است: مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا در راستای حمایت و کمک به چرخه تولید دستور پرداخت بخشی از مطالبات معوق قطعه سازان را از طریق شرکت های سازه گستر و مگا موتور صادر و پیگیری کرده است.

وی در بخش دیگری از این نامه با اشاره به همراهی و خدمات وزیر صنعت اضافه کرده است: این همراهی همواره باعث استمرار توفیق این صنعت مهم و پیشران کشور بوده است.

قربانی با اشاره به مشکلات موجود در صنعت خودروسازی کشوراضافه کرده است: هر چند جامعه قطعه سازی کشور با وجود همه مشکلات همواره همدلی خود را با خودروسازان حفظ کرده است اما تردیدی نیست که شرایط پیش آمده ناشی از اصلاح ساختار مالی گروه خودروسازی سایپا است و این روند بارقه ای از امید را در جامعه ایجاد کرده است.

نماینده انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو در پایان اظهار امیدواری کرده است که با تداوم این روند صنعت خودرو کشور در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نام گذاری شده است بتواند شاهد حرکتی پویا و اثر گذار بر اقتصاد کشور، مبتنی بر رضایت مشتری و رقابت پذیری باشد.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 55922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha