دومین محصول «چری» برای رقابت با کره‌ای‌ها و اروپایی ها می‌آید+تصاویر

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی چری چین که به عنوان یک خودروساز موفق چینی شناخته می شود و لقب موفق ترین صادر کننده خودرو را یدک می کشد با معرفی نسل جدید خودروهای خود نشان داد که به درستی نیازها و خواسته های بازار های بزرگ بین المللی را دریافته است.

به گزارش «پرشین خودرو»، آریزو 5 نشان دهنده زبان جدید طراحی چری می باشد که یک سدان زیبا و کاربردی با اندازه و ابعاد متناسب می باشد که هم برای مصرف شهری کارا می باشد و هم برای سفرهای خارج از جاده به اندازه کافی جا دار و راحت می باشد.

موتور 1.5 لیترب 116 اسب بخاری این خودرو با بهره گیری از تکنولوژی روز بازده مناسب و مصرف سوخت پائین داشته که این امر می تواند به عنوان نقطه قوت این محصول در کنار طراحی زیبا و امکانات مناسب قرار گیرد.

همزمان با ورود این خودرو به بازارهای جهانی شرکت خودروسازی مدیران خودرو به عنوان شریک چری قصد دارد تا این خودرو را با لوگوی چری به عنوان دومین محصول چری وارد بازار نماید تا این خودرو رقابت خود را با خودروهای کره ایی و اروپایی در سگمنت خود آغاز نماید.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.




 

کد خبر 56200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • pouyan ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
    1 0
    ناخوداگاه یاد سراتو افتادم خودروسازای ما باید باهم جمع شن پول بزلرن وهم چندتا پلتفرم بخرن بعد روش طراحی کنن کاری که چینی ها میکنن