کد خبر 56206
۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
خودرویی جدید از تسلاموتورز+تصاویر

پرشین خودرو: تسلا 3 در قالب یک سدان بزرگ و یک کراس‌اوور اندازه متوسط ساخته خواهد شد و یکی از گزینه‌های مورد علاقه بازارهای آمریکای شمالی و اروپا معرفی شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، برطبق اطلاعات ارائه شده توسط مدیران شرکت، تسلا3 قادر است مسافتی بیش از 215 مایل یا 345 کیلومتر را با یک بار شارژ کامل طی نماید و در زمانی کمتر از 6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.
 

خودروی جدید تسلا (+عکس)

 

تسلای جدید در ادامه عرضه محصولات الکتریکی این شرکت در قالب یک سدان بزرگ و یک کراس‌اوور اندازه متوسط ساخته خواهد شد . برطبق اطلاعات ارائه شده توسط مدیران شرکت، تسلا قادر است بردی بیش از 215 مایل یا 345 کیلومتر را با یک بار شارژ کامل طی نماید و در زمانی کمتر از 6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.


مدل 3 برخلاف خودروهای دیگر تسلا از جلوپنجره مشبک و چراغ‌های یکنواخت بهره نمی‌گیرد و نمایی کاملاً جدید در جلو دارد. چراغ‌های جلو بی‌شباهت به پورشه پانامرا نیست و این برای شروع عالی به نظر می‌رسد.

 

مدل 3 تسلا در انتظار ورود به سواحل بریتانیا
 

مدل 3 تسلا در انتظار ورود به سواحل بریتانیا

 

 این خودرو توانسته 5 ستاره ایمنی را در تست‌های آزمایشی مؤسسات بین‌المللی و معتبر به‌دست آورد. مدل 3 به‌صورت استاندارد از سیستم خودکار رانندگی و سقف یکپارچه شیشه‌ای بهره می‌برد. مسئولان تسلا اعلامکرده اند  هدف از تعبیه این سقف شیشه‌ای در مدل 3، درمان و کاهش ترس سرنشینان از حضور در محیط‌های بسته است!

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

منبع: عصرایران

کد خبر 56206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha