کد خبر 56660
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
طرح فروش اقساطی جک سری J5 کلید خورد+جزئیات

«پرشین خودرو»: لیست جدید قیمت های خودرو جی5 سواری اعلام شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت کرمان موتور بخشنامه جدیدی برای فروش خودروی جک از سری J5 ارائه کرده است.

 

بر این اساس خودروی جک مدل J5 با گیربکس دستی برای تحویل در مهر و آبان 95 با پرداخت 2 مرحله ای عرضه می شود.

 

متقاضیان برای نام نویسی باید مبلغ 200 میلیون ریال در ابتدا و مابقی پول را در هنگام صدور دعوت نامه پرداخت کنند.

قیمت قطعی خودروی جی5 مبلغ 515 میلیون ریال تعیین شده است.

 

بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور، خریداران این خودرو از 6 میلیون ریال تخفیف و 21 درصد سود سالانه مشارکت بهره مند خواهند شد و در صورت انصراف 19 درصد سود دریافت می کنند.

 

اما مدل اتوماتیک خودروی جک J5 با دو نوع فروش به بازار و مشتریان عرضه خواهد شد. یکی به صورت نقدی و دیگری به صورت اقساط بلند مدت.

در مدل نقدی خریداران باید مبلغ 625 میلیون ریال را در یک یا دو مرحله پرداخت نمایند که در روش دو مرحله ای مشتریان 250 میلیون ریال را در هنگام ثبت نام و مابقی را در هنگام صدور دعوت نامه باید پرداخت کنند.

 

بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور تمام خریداران خودروی J5 اتوماتیک از 26 میلیون ریال تخفیف و 20 درصد سود مشارکت سالیانه برخوردار خواهند شد.
خریداران این خودرو از تیر تا آبان ماه 95 می توانند خودروی خود را دریافت کنند.

 

در صورت انصراف از خرید، شرکت کرمان موتور به خریدارانی که در دو مرحله پول خود را دریافت کرده اند 18 درصد سود مشارکت پرداخت خواهد کرد.
اما اگر شما از مشتاقان سواری با جک J5 هستید اما در حال حاضر پول کافی برای خرید ندارید، نگران نباشید زیرا کرمان موتوری ها برای شما نیز فکر کرده اند.

 

شما می توانید خودروی مورد علاقه خود را تنها با پرداخت 299میلیون و پانصد هزار ریال خریداری کرده و مابقی پول خودرو را در اقساط 12، 24 و 36 ماه پرداخت کنید.

 

خبر خوب اینکه حتی در این روش خرید نیز شما از تخفیف 26 میلیون ریالی بهره خواهید برد و در آذر ماه 95 می توانید J5 اتوماتیک خود را برانید.
اولین قسط خودرو بعد از یک سواری با این خودرو از شما دریافت خواهد شد و انتخاب روش پرداخت اقساط نیز با شما خواهد بود یعنی می توانید اقساط خود را ماهانه یا هر سه ماه یکبار پرداخت کنید.

سواری با جک J5 خوش بگذره.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 56660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha