کد خبر 56997
۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵

پرشین خودرو: شاید برای‌تان باورکردنی نباشد اما در وین، پایتخت اتریش هتلی وجود دارد که سگ‌ها را از صاحبانشان گرفته و به اپرا می‌برند.

به گزارش «پرشین خودرو»، چنین برنامه فرهنگی توسط هتل پنج ستاره پارک هایات وین برنامه ریزی می‌شود، در این هتل به افراد اجازه داده می‌شود تا با سگ‌ و گربه خود در هتل اقامت کنند. این هتل می‌خواهد نشان بدهد که مکانی دوستانه برای حیوانات خانگی است.

هتلی که سگ‌‌ها را به اپرا می‌برد


اگر مهمانان این هتل بخواهند شبی را در پایتخت اتریش بدون سگ خود بگذرانند، و نخواهند سگشان در اتاق هتل تنها بماند، کارمندان هتل به کمک‌شان می‌شتابند.

این هتل به اضافه پیاده‌روی با سگ‌ها، این امکان را هم فراهم کرده که سگ‌ها را به تئاتر نیز ببرد.

مونیک دکر، مدیر هتل می گوید: "اگر این حیوانات بخواهند به اپرا بروند، در صورتی که اپرا اجازه حضور آنها را بدهد ،ما برایشان بلیت تهیه می‌کنیم."


"اگر اپرای مادام باترفلای را دوست داشته باشند، امکان دیدنش را برایشان فراهم می‌کنیم."

یکی از مهمانان این هتل خواسته بود تا برای حیوان خانگی‌شان امکان حمل و نقل اختصاصی فراهم شود.

دکر می‌گوید: "یک بار مهمانان هتل از ما خواستند تا سگ آنها را با لیموزین به جایی که بودند ببریم. ما هیچ محدودیتی نداریم."

هتلی که سگ‌‌ها را به اپرا می‌برد


سگ‌های خیلی مهم

آمار نشان می‌دهد که در سال‌های اخیر تعداد هتل‌هایی که امکان اسکان افراد با سگ و گربه‌هایشان را می‌دهند، افزایش یافته است، هر چند بسیاری از این هتل‌ها خدماتی مانند هتل هایات پارک وین نمی‌دهند.

هتل میلستون در لندن نیز چنین امکانی را برای مهمانانش فراهم می‌کند.

جرجیا وود، که مسئولیت این هتل را بر عهده دارد می گوید: "ما می خواهیم که مطمئن شویم که حیوانات خانگی به اندازه صاحبانشان اوقات خوشی را در این مکان می گذرانند."

خانم وود می گوید: "من در باره نژاد سگ، اندازه اش و اینکه به چه چیزی علاقه دارد می پرسم، وقتی اطلاعاتمان تکمیل شد، ما برای آمدن مهمان‌ها برنامه ریزی می کنیم، اطاق شما و محل خواب سگ را آماده می کنیم."

همچنین این هتل امکان راه بردن سگ ها و گربه ها و نگهداری از آنها را در مدت اقامت مهمانان در هتل به عهده می گیرد.

خانم وود می گوید: "این هتل میزبان سه تا چهار حیوان خانگی در هفته است. بیشتر این حیوانات سگ و گربه هستند اما در برخی اوقات مهمانان طوطی و خرگوش خود را نیز به هتل می آورند."

اگر قرار است که مشتریان با حیوانات خانگی خود در هتل میلستون اقامت کنند، بهتر است که از خوش رفتاری حیوان خود مطمئن باشند، چون این هتل مبلغ هزار پوند ودیعه از مهمانان برای اقامت با حیوانات خانگیشان دریافت می کند.

سایمون دولیز، مدیر هتل حیوان دوست بریستول در وین، هر روز سگش را با خود به سر کار می برد.
او می گوید: این کافی نیست که هتل ها خود را با حیوانات خانگی تطبیق دهند، انها باید حس خوش آمدگویی را نیز منتقل کنند.

او اضافه می کند: این حس باید خالصانه باشد، در غیر اینصورت نگاه موجود بازاری خواهد بود.

کد خبر 56997

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha