ثبت نام «اس5» با 15 میلیون تومان آغاز شد+جزئیات

«پرشین خودرو»: شرایط فروش قطعی خودروی جک اس5 برای ثبت نام در اولین ماه تابستان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، اگر همچنان به دنبال خرید یک خودروی خوب و شاسی بلند هستید ما می توانیم به شما خودروی جک اس5 را معرفی کنیم.
شرکت کرمان موتور شرایط فروش قطعی این خودروی تولیدی را برای تیرماه 95 اعلام کرده است.

 


بر اساس این گزارش شما برای خرید نوع گیربکس دستی اس5 تنها باید 781 میلیون و100 هزار ریال پرداخت کنید اما اگر در پرداخت کامل این پول با مشکل روبه رو هستید، کرمان موتور برای شما 3 پیشنهاد خوب دارد.

 

در اولین پیشنهاد شما می توانید با پرداخت 450 میلیون ریال کار خرید خود را آغاز کنید و مابقی مبلغ را در هنگام صدور دعوتنامه واریز فرمایید. البته به یاد داشته باشید که خودروی خریداری شده شما در آبان ماه 95 تحویل داده خواهد شد.

 

در پیشنهاد دوم کرمان موتوری ها برای شما، واریز مبغ خودرو در 4 مرحله صورت خواهد گرفت و شما در اولین مرحله ثبت نام تنها باید مبلغ 150 میلیون ریال پرداخت نمایید.

 

مراحل بعدی پرداخت در سر رسیدهای 1 ماه از زمان ثبت نام به مبلغ 150 میلیون ریال است و آخرین پرداخت شما در هنگام صدور دعوتنامه قابل واریز کردن خواهد بود.

 

اگر از این روش خودروی مورد علاقه خود را خرید می کنید باید بدانید که انتظار شما در آبان 95 به پایان خواهد رسید.

 

اگر باز هم با مبلغ واریزی در نوبت های دوم و سوم مشکل دارید باید این نوید را به شما بدهیم که این مشکل نیز در مدل فروش 5 مرحله ای اس5 حل شده است.
شما می توانید با پرداخت تنها 150 میلیون ریال ثبت نام خود را انجام داده و با امضای 3 فقره چک با سررسید های 1 ماهه آنهم به مبالغ 100 میلیون ریال آماده دریافت خودروی خود در آذرماه 95 شوید البته پرداخت پنجم که در هنگام صدور دعوتنامه است؛ فراموش نشود.

برای تمامی روش های فروش سود مشارکت 20 و سود انصراف 18 درصد تعیین شده است.

 

یک خبر خوب هم برای علاقه مندان به خودروهای شاسی بلند و البته اتوماتیک داریم و آن هم اینکه شما در فروش تیرماه کرمان موتور می توانید مبلغ 897 میلیون و 100 هزار ریالی این خودرو را در دو مرحله پرداخت کرده و از سواری با این خودرو در پاییز 95 لذت ببرید.

 

بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور شما در زمان ثبت نام تنها 450 میلیون ریال پرداخت خواهید کرد و مابقی مبلغ خودرو را در زمان صدور دعوتنامه می توانید واریز کنید.


سود مشارکت در این خرید 20 و سود انصراف تنها 18 درصد خواهد بود.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 57023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha