کد خبر 57043
۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
تقدیر از مشتریان ارزنده در ضیافت افطار

پرشین خودرو: بانك ایران زمین درضیافت افطاری كه با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد بانك، جمعی از مشتریان و اصحاب رسانه در هتل ارم تهران برگزار شد، از مشتریان ارزنده خود تقدیر كرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، هادی قدیمی عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی بانك با اشاره به برنامه تدارك دیده شده، اظهار كرد: بانك ایران زمین با هدف قدردانی از حمایت های همیشگی مشتریان و به مناسبت پنجمین سال تاسیس خود برنامه ای را تدارك دید تا برای بیش از ۲۰۰۰ مشتری ارزنده خود در سراسر كشور قدردانی ویژه ای را داشته باشد.
قدیمی افزود: این برنامه با هدف برقراری ارتباط دوسویه بیشتر میان بانك و مشتریان و آشنایی هرچه بیشتر با آنها فراهم شده و اعتقاد داریم رضایت مشتریان كه جزء ذینفعان بانك می‌باشند از اولویت كارها و هدف اصلی ما است و در حقیقت آنها مهمترین ناظران بر فعالیت ما هستند، لذا امیدواریم مشتریان گرامی در آینده ای نزدیك با انتقال نقطه نظرات و پیشنهادات خود، ما را در امر خطیر خدمت رسانی همراهی كنند.
وی در اظهارات خود با اشاره به جایگاه مشتری در بانك ایران زمین، گفت: نگاه مدیران ارشد و همه پرسنل ما ارائه خدمتی صادقانه و در خور شأن به مشتریان است.
عضو هیات مدیره بانك ایران زمین، همچنین حضور موثر در عرصه اقتصادی كشور همسو با سیاست های كلان دولت را از اهداف بانك ایران زمین دانست و بر اجرا و همراهی با سیاست های بانك مركزی تاكید كرد.
قدیمی اظهار كرد: بانك ایران زمین در راستای حمایت از سیاستهای دولت و بانك مركزی جزء اولین بانكهایی است كه پرداخت وام ازدواج ده میلیونی به زوجهای جوان را آغاز كرده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.
وی در پایان اظهار امیدواری كرد با حمایت ها و همراهی مشتریان در آینده نزدیك شاهد فعال‌تر شدن باشگاه مشتریان بانك بوده و تسریع روند رو به رشد بانك را شاهد باشیم.
در این مراسم مجید شایسته دیگر عضو هیات مدیره بانك ایران زمین نیز در سخنانی از مشتریان ارزنده بانك قدردانی و جلب رضایت مشتریان درارائه خدمات را از اهداف مهم بانك دانست.
لازم به ذكر است بانك ایران زمین با هدف تقدیر از اعتماد و حسن همراهی مشتریان با اهداء تندیس و هدایایی از ۲۱۵۰ مشتری خود در سراسر كشور قدردانی كرد.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 57043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha