کد خبر 57166
۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

پرشین خودرو : همکاری دكتر شهاب اناری، در تالیف کتاب برایان تریسی و گرفتن عنوان كتاب پرفروش در دو لیست متفاوت سایت آمازون.

به گزارش «پرشین خودرو»،  اناری ١٧ سال به طور جدی با جوانان ایرانی در ارتباط بوده و در زمینه آموزش زبان انگلیسی و اصول موفقیت فعالیت داشته است. او که مدتی است به کانادا مهاجرت کرده، در زمینه موفقیت‌های شغلی و به طور ویژه بحث داغ برندینگ شخصی و کوچینگ فعالیت چشمگیری داشته است.
 
 به گفته اناری، تلاش او ارائه راه حل‌های «عملی» برای موفقیت شخصی و شغلی و خصوصا توانمند کردن افراد برای ایجاد یک برند قدرتمند و موثر در ذهن مخاطبان است که در این زمینه به بسیاری از کارآفرینان در رشته‌های مختلف مشاوره داده است. از زمینه‌های مهم دیگر فعالیت او افزایش توانایی رهبری و موفقیت فردی در سازمان‌ها و شرکت‌هاست.
 
کتاب اخیر شهاب اناری و برایان تریسی باعنوان ignite your life در ماه می امسال منتشر شد و در هفته اول وارد دو لیست پرفروش بین‌المللی (موضوعات بازاریابی و فروش) شد.
 
شهاب اناری در سال ۱۳۷۶ موفق به کسب رتبه یک کنکور سراسری ایران در رشته علوم تجربی شد و در رشته پزشکی در دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده است.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

منبع: باشگاه
 

کد خبر 57166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha