کد خبر 57229
۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
سوءاستفادۀ رانندگان از حادثه تروریستی!

پرشین خودرو: رانندگان فرودگاه استانبول لحظاتی بعد از حملۀ تروریستی به این فرودگاه، قیمت کرایه‌ها را چند برابر کردند.

به گزارش «پرشین خودرو»، پس از انفجارهای تروریستی سه‌شنبه شب در فرودگاه آتاتورک استانبول، رانندگان این فرودگاه کرایه‌ها را تا پنج برابر افزایش دادند تا مسافران وحشت‌زده را از محل دور کنند. آنها با سوءاستفاده از موقعیت پیش‌آمده از برخی مسافران تا 100 دلار نیز دریافت کردند. در حالت عادی بیشترین میزان کرایه 20 دلار است.

این مطلب در کامنت‌های تعدادی از کاربران پایگاه‌های خبری عنوان شده است. یکی از این کاربران در پایگاه خبری تلگراف نوشته است: "بعضی از راننده‌ها از ما 100 دلار می‌خواستند تا ما را از صحنۀ حادثه دور کنند".

این خبر در شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر شده که واکنش‌های متعدد کاربران را به دنبال داشته است. آنها این حادثه را با حوادت تروریستی در فرانسه و بلژیک مقایسه کرده و این رفتار رانندگان ترک را تقبیح کرده‌اند. کاربران نوشته‌اند:

"رانندگان تاکسی فرودگاه آتاتورک بجای 20 دلار تاصددلارکرایه گرفتند تامردم روازفرودگاه نجات بدن! تو بلژیک وپاریس رانندگان مجانی این کار روکردند".

گفتنی است در پی وقوع انفجارهای تروریستی فرودگاه استانبول 41 تن کشته و 239 نفر زخمی شدند. گروهک تروریستی داعش مسئولیت این حمله را به عهده گرفت.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کد خبر 57229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha