کد خبر 57482
۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
ترافیک سنگین در محور کندوان

پرشین خودرو: رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای هراز و فیروزکوه به‌ سمت شمال به‌ صورت نیمه‌سنگین و در محور کندوان در هر دو لاین وضعیت ترافیک به‌ صورت سنگین است.

به گزارش «پرشین خودرو»، جعفر محمدنژاد درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای هراز و فیروزکوه به‌سمت شمال به‌صورت نیمه سنگین بوده ولی به‌سمت تهران مشکلی ندارد.

وی بیان کرد: در محور کندوان در هر دو لاین وضعیت ترافیک به‌صورت سنگین است.

رئیس پلیس‌راه مازندران در مورد وضعیت جوی محورهای مازندران، اضافه کرد: در حال حاضر در محور آمل شاهد بارندگی هستیم و همچنین ارتفاعات محورهای گدوک و کندوان به‌صورت مه‌آلود است.

محمدنژاد با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت تعطیلات عید سعید فطر در جاده‌های مازندران، اضافه کرد: تردد انواع تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است.

وی بیان کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت هشت روز شنبه 19 تیر ماه جاری از این محور ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس‌راه مازندران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت از ساعت 13 روز جمعه 18 تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 19 تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه 18 تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 19 تیرماه امسال از آب‌اسک به‌سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه است.

این مسؤول یادآور شد: تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است.

محمدنژاد با اعلام اینکه محور کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 18 تا ساعت پنج بامداد روز شنبه 19 تیرماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه 18 تا ساعت پنج بامداد روز شنبه 19 تیرماه امسال از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

وی تصریح کرد: همچنین تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از روز سه‌شنبه 15 تا روز شنبه 19 تیر ماه جاری از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.







منبع: فارس

کد خبر 57482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha