به زودی فروش خودروهای جیلی آغاز می شود+قیمت

پرشین خودرو: مدیر بازاریابی و فروش شرکت خودروسازان بم از عرضه خودروهای جیلی به بازار کشور در آینده ای نزدیک خبر داد.

رضا ظروفیان در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با اعلام این خبر گفت: محصول جیلی «جی.سی6» چه در نوع دستی و اتومات خود جزء اولین خودروهای کلاس متوسط یا سایز b می باشد که قرار است با قیمتی کمتر از 50 میلیون تومان عرضه شود.

 

 

به گفته وی، خودروسازان بم تصمیم دارد محصول جی.سی6 با دنده اتومات را با قیمتی بین 45 تا 49 میلیون تومان و این خودرو با گیربکس دستی را بین 41 تا 43 تومان راهی بازار داخلی کند.

مدیر بازاریابی و فروش خودروسازان بم، رقیب اصلی این خودروهای تازه وارد را «تندر90» دانست و تصریح کرد: در همکاری با جیلی سعی شده است تا محصولات با کیفیت را انتخاب کرده و در یک برنامه ریزی هدفمند برای کسب بازار، تولید و عرضه آن ها را آغاز کنیم.

 

 

ظروفیان همچنین زمان حضور محصولات جی.سی6 در خیابان های کشور را اوایل نیمه دوم سال جاری اعلام کرد.

 

براساس این گزارش، در پانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز محصول شاسی بلند «جیلی ان.ال-3» از سوی شرکت خودروسازان بم رونمایی و معرفی شد که به گفته مدیر بازاریابی این شرکت، تا پایان سال 2016 میلادی برنامه ای برای تولید یا عرضه این خودرو به بازار داخلی نداریم.

ظروفیان در پایان مهمترین دلیل رونمایی خودرو شاسی بلند جیلی را بازارسنجی و کسب اطلاعات بازار از طریق حضور در نمایشگاه های مختلف دانست تا با توجه به نتایج نسبت به آینده حضور «ان.ال-3» در بازار ایران تصمیم گیری شود.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 57772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha