با شاسی بلند جدید «جیلی» در بازار آشنا شوید+تصاویر

پرشین خودرو: گروه اخبار خارجی

به گزارش «پرشین خودرو»، شاسی بلند جدید جیلی که پیش از این با نام‌های امگرند Boyue، امگرند NL-3 و یا جیلی NL-3 شناخته و به بازار عرضه می‌شد، در مقایسه با مدل‌های قبلی خود به یک چهره جذاب‌تر و پیشرفته‌تر مجهز شده که در قسمت جلویی با خودروهای چینی، در قسمت عقبی با خودروهای ژاپنی و در قسمت داخل کابین هم با خودروهای اروپایی قابل مقایسه است.

برای طراحی و تولید این خودرو هم طراحان از ابعادی 4519 میلی متری در طول، 1831 میلی متری در عرض، 1694 میلی متری در ارتفاع و از فاصله‌ای بین دو محور 2670 میلی متر استفاده کرده‌اند که وزن خشکی 2075 کیلوگرمی از این ابعاد بدست آمده است.

برای بخش مولد قدرتی این خودرو هم سه پیشرانه مختلف چهار سیلندر تنفس طبیعی و توربوشارژر بنزینی در نظر گرفته شده که به ترتیب حجم 2 لیتری با قدرت 141 اسب بخاری و گشتاور 178 نیوتن متری، حجم 1.8 لیتری با قدرت 163 اسب بخاری و گشتاور 250 نیوتن متری و در نهایت حجم 1.8 لیتری با قدرت 184 اسب بخاری و گشتاور 285 نیوتن متری دارد.

در مسیر انتقال قدرتی موتورها نیز بر روی دو موتور 2 لیتری تنفس طبیعی و 1.8 لیتری 163 اسب بخاری از جعبه دنده‌ای 6 سرعته دستی و بر روی موتور 1. لیتری توربوشارژر 184 اسب بخاری هم از یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک استفاده شده است. دو موتور دارای جعبه دنده دستی هم نیرویشان تنها به محورهای جلو و موتور مجهز به گیربکس اتوماتیک هم نیرویش به هرچهارچرخ خودرو ارسال می‌شود.

در داخل کابین و در دو طرف اهرم تعویض دنده هم کلیدهای مختلفی تعبیه شده که در سمت چپ کلیدهای ترمز پارک، کلید نگهداری خودکار و کلید خاموش کردن سیستم ESP وجود دارند و در سمت راست آن هم کلید حالت سازگار با محیط زیست، حالت اسپرت، حالت حرکت در سرازیری‌ها، پارک اتوماتیک و کلید قفل چهارمحور قرار گرفته است.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 58193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha