پیش فروش «هایما اس 7» تنها با پرداخت 30 میلیون تومان

پرشین خودرو: گروه صنعتی ایران خودرو جدیدترین اطلاعیه پیش فروش خودروی هایما را منتشر کرد.

به گزارش « پرشین خودر»، هایما S7 ، یك خودرو شاسی بلند جدید، با ظاهر و تجهیزات مناسب است. در این اطلاعیه دو مدل فروش برای هایما در نظر گرفته شده است که در مدل اول شما با پرداخت 400 میلیون ریال پیش خرید خودروی خود را کلید می زنید و در روش دوم این مبلغ به 300 میلیون ریال تقلیل پیدا کرده است.

البته در روش دوم شما باید در تاریخ 10 مهر ماه تا 20 مهرماه مبلغ 100 میلیون ریال دیگر به حساب ایران خودرویی ها واریز کرده و در آذر ماه خودروی خود را دریافت نمایید. در مدل اول ودیعه دومی در کار نیست و شما خودروی خود را در آبان ماه دریافت می نمایید.

سود مشارکت در هر دو روش 22 درصد و سود انصراف 20 درصد خواهد بود.

این خودروی شاسی بلند از امكانات ایمنی مناسب ، اتاق جادار برای سرنشینان و تجهیزات رفاهی كامل در كنار طراحی مدرن كه برگرفته از فن آوری مزدا می باشد برخوردار است .S7 یكی از پرفروش ترین محصولات شركت هایما درسال 2013 است كه توانسته با بهره گیری از امكانات و تجهیزات به روز جایگاه مناسبی را در بازار رقابتی به خود اختصاص دهد.

هایما در سال 1992 توسط بخش خصوصی و با همکاری و مشارکت شرکت مزدا تاسیس گردید و در سال 2006 سهم مزدا به شرکت خودرو سازی FAW انتقال یافت كه سومین شركت برتر در سال 2013 به لحاظ تعداد تولید در كشور چین می باشد. این خودرو با مشاركت شركت هایما در ایران خودرو خراسان به تولید رسیده است.



 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.











 

کد خبر 58265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha