کد خبر 58309
۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
دستگاهی مخصوص علاقه‌مندان به کمپینگ

پرشین خودرو: دستگاه‌های زیادی برای از بین بردن و دور کردن حشرات بال‌دار از محیط زندگی در منزل و محیط کار وجود دارند، اما دستگاه جدید قابلیت دور کردن پشه در محیط بیرون همچون جنگل، بیابان و صحرا را دارد.

به گزارش «پرشین خودرو» و به نقل از گیزمگ، این دستگاه به راحتی درون کوله‌پشتی جای گرفته که شما قادرید آن را به هر مکانی حمل کنید.

دستگاه ترماسل (Thermacell) جدید 96 درصد کارایی داشته و پشه‌های مزاحم را دور می‌کند. این دستگاه 15*15 فوت از محیط اطراف شما را پاکسازی کرده و موجودات بالدار مزاحم را از بین برده و دیگر نیازی به دستگاه‌های قدیمی که با بو و نور پشه‌ها را به خود جلب می‌کنند نیست.

 

فناوری ترماسل حدود دو دهه است که در ارتش و دیگر قسمت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما دستگاه جدید دفع‌کننده پشه برای افرادی که دوست دارند سبک و راحت سفر کرده و یا از محیط بیرون بدون پشه و حشرات مزاحم لذت ببرند بهترین انتخاب خواهد بود.

در این مدل کارتریج بوتان حذف شده و منبع بیرونی جایگزین آن شده است. منبع گازی آن به راحتی قابل حمل بوده، حدود 114 گرم وزن دارد و اندازه آن3.8 *2*2.6 است.

این مدل مانند دیگر نمونه‌های المنت‌دار دارای فندک برای روشن شدن بوده و فعالیت آن با نور آبی آغاز می‌شود و روش دفع آن مشابه دفع پشه گل‌های داوودی است.

این دستگاه با کپسول 100 گرمی خود حدود 80 ساعت کارکرد دارد.

از این دستگاه در قایق‌های کوچک در آب‌های پر از پشه، پیک نیک، دوچرخه‌سواری و دیگر مکان‌های پر پشه استفاده می‌شود.

در بهار 2017 قیمت این دستگاه 39.99  دلار خواهد بود.
 

 

 

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

 

منبع: ایسنا

کد خبر 58309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha