خودروی خاص «دی.اس» در انتظار خریداران ایرانی

پرشین خودرو: رونمایی از خودروی شاسی بلند دی اس 6 در حالی شب گذشته در خانه دی اس تهران(محله اندرزگو) برگزار شد که از زمان اعلام شده برای این اتفاق 2ماه می گذرد و به گفته مدیران گروه آرین سرمایه علت این تاخیر قوانین و تغییرات روزانه آن در کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو.»، مراسم رونمایی در حضور بیش از 20 خبرنگار و عکاس از رسانه های تخصصی حوزه خودرو و جمعی از مدیران و علاقه مندان خودروهای لوکس در ساعت 19 شب گذشته برگزار شد.

شرکت آرین سرمایه تنها نماینده رسمی دی اس در ایران

داریوش بی ریا اولین سخنران مراسم رونمایی از خودروی دی اس 6 بود که با اشاره به تاخیر در رونمایی این محصول گفت: این تاخیر به دلیل حل و فصل برخی از تغییرات اعمال شده وزارت صنعت، معدن و تجارت بود زیرا با توجه به یکسری از سیاست های جدید این وزارتخانه،از ابتدای امسال بر عقد قرارداد مستقیم با شرکت مادرتاکید شده بود و ما باید این دستور را اجرا می کردیم.

وی ادامه داد: بنده و همکارانم برای انجام این خواسته به حق وزارت صنعت حدود 3 ماه انرژی گذاشتیم تا این اتفاق به سرانجام برسد و خوشبختانه در خرداد ماه امسال توانستیم قراردادهای خود را نهایی کنیم.

مدیر عامل گروه سرمایه گذاری آرین تصریح کرد: امروز مجموعه آرین از معدود شرکت هایی است که توانسته است برای برندهای میتسوبیشی، جک و دی اس به صورت مستقیم با شرکت تولید کننده قرار داد ببندد و نیازی به همکاری با شرکت های واسطه و واردکننده در حوزه خلیج فارس ندارد.

بی ریا با اشاره به استراتژیک بودن دو محصول دی اس 6 و دی اس 5ls برای بازار ایران گفت: با توجه به سلیقه ایرانیان امیدواریم این دو خودرو بتواند جایگاه خوبی را در بازار خودروی ایران برای خود کسب کنند.

وی ضمن تاکید بر مهم بودن سلایق ایرانیان در تنوع محصولات دی اس و میتسوبیشی بیان داشت: مجموعه آرین در چند ساله گذشته توانسته است رابطه ای خوب با تولیدکنندگان و تامین کنندگان طرف قرارداد خود برقرار کند و در این 6 ماهه گذشته با اینکه هنوز بحث روابط بانکی کشور با جهان به حالت نرمال درنیامده اما؛ گروه آرین سرمایه به علت همین روابط خوب خود توانسته است اعتبارات خوبی را از سوی شرکت های طرف قرارداد دریافت کند.

مدیر عامل گروه آرین سرمایه افزود: مطمئن هستیم که در سال جاری سهم قابل توجهی از بازار خودروی ایران را به خود اختصاص خواهیم داد.

دی اس؛ برندی قدرتمند، اصیل و متفاوت

امیر عباس سمیعی سرپرست فروش آرین موتور تابان نماینده رسمی دی اس فرانسه در ایران، در ادامه مراسم رونمایی از مدل دی اس 6 با اشاره به شعار «توجه به جزئیات» توسط شرکت مادر دی اس گفت: دی اس 6 خودرویی پیش رو و آوانگارد همرا با نوآوری است که بر روی جزئیات طراحی داخلی آن با حساسیت بالایی کار شده است.

وی ادامه داد: دی اس 6 همه مرزهای متفاوت صنعت خودرو را به چالش می کشد و فراتر از انتظار مشتریان نیازهایشان را برطرف می کند.

سمیعی با اشاره به تولید این برند در مهد مد و فشن جهان، اظهارداشت: طراحی خودروهای جدید دی اس مانند خودروهای قدیمی همین برند، با توجه به تکنولوژی روز همراه با استفاده از بهترین مواد اولیه انجام شده است.

وی افزود:دی اس در سال 2014 با ارائه مدل های قدیمی دوباره سر از خاک بلند کرد و در همین زمان کوتاه توانست خود را احیا کند.

سرپرست فروش آرین موتور تابان تصریح کرد: ارزش های اصلی دی اس بر روی طراحی آوانگارد، استفاده از تکنولوژی پیشرفته و توجه به جزئیات برای بالا بردن راحتی و آرامش سرنشینان خود، استوار است.

دی اس 6 محصولی خاص برای مرمی خاص

علی شکوهی مدیر بازاریابی گروه آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن و دی.اس فرانسه در ایران در مراسم رونمایی خودروی دی اس 6 گفت: ما امروز دورهم جمع شده ایم تا یک محصول خاص را معرفی کنیم محصولی از یک برند خاص که همزمان با تولید آن، سر و صدای بسیاری در جهان به وجود آمد.

وی افزود: امروز محصولی را عرضه می کنیم که از کلیه المان های لازم برای طراحی آینده بهره برده است و شاید خیلی ها زمانی که ماکت این خودرو را دیدند فکر می کردند حداقل زمان برای عرضه این محصول سال 2020 خواهد بود اما؛ دی اس توانست سال 2016 این خودرو را به تولید انبوه برساند.

شکوهی با اشاره به طراحی جذاب قسمت های مختلف این خودرو گفت: در داخل این خودرو یک فضا با کلیه المان های ممکن برای راحتی همرا با زیبایی تعبیه شده و ترکیب فضای سنتی با تکنولوژی روز از ویژگی های منحصر به فرد دی اس 6 است.

وی عملکرد دی اس 6 را فوق العاده ارزیابی کرد و افزود: موتور این خودرو با توجه به توربو بودن آن بسیار بالاتر از انتظار ظاهر شده است و مصرف 6.7 لیتری این خودرو در هر 100 کیلومتر جز ویژگی هایی است که ما ایرانیان را به خود جذب می کند.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.


 

کد خبر 58336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha