اینالوئی معاون فن‌آوری ایران‌زمین شد

پرشین خودرو: مدیرعامل بانك ایران زمین طی حكمی فرهاد اینالوئی را به سمت معاونت فن‌آوری اطلاعات بانك منصوب كرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، عبدالمجید پور سعید مدیر عامل بانك ایران زمین در جلسه معارفه فرهاد اینالوئی به عنوان معاونت فناوری اطلاعات بانك، كه با حضور اعضای هیات مدیره و معاونین و مدیران ارشد برگزار شد، اظهار داشت: همه دوستان اشراف دارید در شرایط فعلی حوزه آی تی ‌ با توجه به نقشی كه می تواند در پیشرفت و توسعه فعالیت های بانك داشته باشد از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پور سعید افزود: امروز در شرایطی كه بانكهای ما به دنبال تغییر كسب درآمد از طریق فاصله بین سود تسهیلات و سود سپرده به سمت درآمدهای حاصل از خدمات و كارمزد هستند، آی تی می تواند نقش بسیار موثری در توسعه و ایجاد بسترهای مناسب برای این امر و ارائه خدمات متمایز و به روز داشته باشد.

مدیر عامل بانك ایران زمین گفت: در گذشته نگاه به آی تی به این صورت بود كه پشتیبانی از سایر بخشها را به عهده داشت . كار ابتدا در واحدهای مختلف تعریف می شد و ای تی بستر اجرایی سیستمی آن را از قبیل نرم افزار و سخت افزار و سایر امكانات را فراهم می كرد، اما امروز جایگاه آی تی طوری است كه در زمینه كسب و كارهای جدید و مبتنی بر استفاده از تكنولوژی های جدید، پیشگام است.

در حقیقت آی تی با استفاده از ظرفیت های موجود و ظرفتهای جدید و تلفیق آنها نقشی پیشرو و سازنده را ایفا می كند.

در ادامه فرهاد اینالوئی معاونت فن‌آوری اطلاعات بانك، با اظهار خوشنودی از حضور در جمع مدیران بانك ایران زمین، اظهار داشت: فن‌آوری اطلاعات تنها به یك واحد اطلاق نمی شود، در حقیقت وقتی ما می گوئیم آی تی نقش هدایتی دارد به این معنا است كه فن‌آوری اطلاعات باید در كل سازمان رسوخ كرده باشد و نه فقط در بخشی خاص.

اینانلویی در تشریح مفهوم حاكمیت فن‌آوری اطلاعات گفت: فن آوری اطلاعات یعنی اینكه در تمامی فعالیتها حضور این بخش را احساس كنیم. در واقع سیستم موجود بانكی سالهاست كه با مفهوم بانكداری الكترونیك آشنا است.

امروز ما باید از بانكداری الكترونیك به سمت بانكداری دیجیتال حركت كنیم كه مفهوم آن این است كه شعبه، مشتری، محصول و كانالهای ارتباطی همه دیجیتال هستند و دیگر كسی برای دریافت و پرداخت به شعبه مراجعه نمی‌كند.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود با تشریح برنامه هایی كه برای بانك ایران زمین در نظر گرفته است، بر طراحی و ارائه خدمات متمایز نسبت به سایر بانكها تاكید كرد.

اینالوئی فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی اصفهان است، كه پیش از این به عنوان مدیر فنی پروژه شبكه جامع اطلاع رسانی بازرگانی كشور در شركت زیمنس، مدیر شبكه سخت افزار و مخابرات و امنیت در بانك پارسیان، مدیر پروژه تدوین استراتژی های فناوری های اطلاعات بانك پارسیان، مدیر پروژه ملی دیتا سنتر كارت سوخت و مدیر بانكداری مدرن بانك اقتصاد نوین فعالیت كرده است.

در پایان این جلسه حكم صادره از سوی مدیرعامل به فرهاد اینالوئی ابلاغ شد.

 

 

 

 

کد خبر 58392

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha