کد خبر 58444
۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

پرشین خودرو: وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی حدفاصل روزهای چهارشنبه ششم مردادماه تا یکشنبه 10 مردادماه را اعلام کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، براین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه الی ساعت 24 روز یکشنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

در محور کندوان نیز شرایط خاص تردد در نظر گرفته شده که براین اساس از ساعت 14 روز چهارشنبه الی 5 بامداد روز پنج‌شنبه تردد انواع وسیله نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و از ساعت 18 روز چهارشنبه الی 5 بامداد پنج‌شنبه از سمت کرج به سمت مرزن‌آباد یک طرفه خواهد بود.

همین شرایط در روز شنبه به شکل عکس اتفاق می‌افتد و به این ترتیب تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 13 روز شنبه الی 6 بامداد روز یکشنبه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت 16 همان روز الی 6 بامداد روز یکشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

همچنین در محدوده استان البرز نیز تردد هرگونه وسائل نقلیه از ساعت 19 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از میدان امیرکبیر به سمت شمال ممنوع خواهد بود.

در محور هراز نیز وزارت راه و شهرسازی محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده که براساس آن از ساعت 14 روز شنبه تا دو بامداد روز یکشنبه از رودهن به سمت آمل تردد انواع وسائل نقلیه ممنوع خواهد بود و از ساعت 16 همان روز الی دو بامداد یکشنبه از آبعسک به سمت تهران یک طرفه خواهد بود.

در طول روزهای تعطیلات آخر هفته وسائل نقلیه سنگین نیز با محدودیت‌هایی در جاده‌های شمالی کشور روبه‌رو هستند. براین اساس تردد انواع وسائل نقلیه سنگین در محور کندوان ممنوع است و در محورهای هراز و فیروزهای نیز جز کامیون‌ها و کامیونت‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در طول این سه روز اجازه تردد نخواهند داشت.

همچنین در محور قدیم قزوین – رشت، محور آستارا به اردبیل و آزادراه قزوین – کرج نیز وسائل نقلیه سنگین با محدودیت‌هایی در تردد روبه‌رو خواهند بود.

پنج محور رودان به بندرعباس، سی‌سخت به بیده، دهلران به اندیمشک، اولنگ به شاهرود و محورهای مهرستان – ایرانشهر و مهرستان – سرباز به دلیل مداخلات جوی هیچ ترددی را نخواهند داشت.

وزارت راه و شهرسازی چهار محور فیروزکوه – هراز – آزاده‌راه کرج – قزوین و محور کرج – چالوس را به عنوان چهار مسیر منتهی به پایتخت در طول این روزها در فهرست محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای قرار داده و اعلام کرده است در این محورها تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

در فهرست جاده‌های پرتردد کشور در طول 24 ساعت گذشته نیز همچنان آزادراه کرج – تهران با ثبت 136 هزار تردد صدر نشین است و پس از آن آزادراه تهران به کرج، کرج به قزوین، قزوین به کرج و تهران به پاکدشت قرار گرفته‌اند.



 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.












منبع: ایسنا

کد خبر 58444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha