کد خبر 58449
۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

پرشین خودرو: یک فعال مراکشی تصاویری از پادشاه این کشور منتشر کرده که در آن رکابی به تن دارد و در حال گذراندن تعطیلات تابستان می باشد.

به گزارش «پرشین خودرو»، مراکش با انتشار تصاویری از محمد ششم، پادشاه این کشور به نقل از صفحه یک فعال جوان به نام «سفیان البحری» در شبکه اجتماعی فیسبوک، افزایش شدید دمای هوا در مراکش را دلیل اصلی ظاهر جدید و بی سابقه پادشاه قلمداد کرد.

 

شفقنا-

 

بر اساس این گزارش، پادشاه مراکش که خود را از نوادگان امام حسن مجتبی (ع) می داند و بر همین اساس نیز از یک جایگاه معنوی نزد شهروندانش برخوردار بوده و امیر المومنین خوانده می شود، در تصاویر مذکور با یک رکابی رنگارنگ و کلاه تابستانی ظاهر شده که سوار بر یک خودروی روباز در حال سپری کردن تعطیلات تابستانی خود در شهر توریستی «الحسیمه» در شمال شرق این کشور و در سواحل دریای مدیترانه می باشد.

این در حالی است که محمد ششم هفته آینده تعطیلات تابستانی خود را به مدت دو روز به حالت تعلیق درمی آورد چرا که قرار است روز شنبه آینده (نهم مرداد) هفدمین سالگرد زمامداری خود در مراکش را جشن بگیرد و روز پس از آن نیز در شهر ساحلی تطوان در شمال این کشور ریاست «جشن وفاداری و بیعت» را بر عهده داشته باشد.

لازم به ذکر است که دو ماه پیش نیز یک بازیگر جوان مصری به نام «محمد امام» در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیسبوک، عکسی به همراه پادشاه مراکش هنگام خرید در یکی از فروشگاه های شهر پاریس، پایتخت فرانسه منتشر کرده بود که محمد ششم در آن عکس نیز با ظاهری متفاوت دیده شده و یک تی شرت را به تن داشت.

محمد ششم، پادشاه مراکشمحمد ششم، پادشاه مراکش

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کد خبر 58449

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • lee ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    0 0
    فک کنم از نواده های شمر ذی الجوشن باشه...