کد خبر 58451
۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
7 کشته و مصدوم در 2 تصادف بامدادی

پرشین خودرو: سخنگوی سازمان آتش نشانی از کشته و مصدوم شدن ۷ نفر در پی دو تصادف در بامداد پایتخت خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سید جلال ملکی اظهار داشت: ساعت 23:06 شب گذشته برخورد دو خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تهران قم مقابل تیر 712 به سامانه 125 اعلام شد.

وی افزود: این حادثه 50 کیلومتر خارج از عوارض یعنی خارج از حوزه استحفاظی رخ داده بود اما دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد و دقایقی بعد مأموران آتش نشانی حسن آباد در محل حاضر شدند. در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری و یک دستگاه خودروی تیبا به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: هنگام حضور آتش نشان‌ها مشخص شد چند نفر از مصدومین به مرکز درمانی منتقل شده‌اند. اما سه خانم از سرنشین‌های تیپا که در سنین 15، 26 و 50 سال بودند، به شدت وضعیت بی‌حال و بی‌رمقی داشتند که با تأیید عوامل اورژانس مشخص شد هر سه آنها جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: ساعتی بعد محل حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و عملیات در ساعت 23:51 دقیقه به پایان رسید.

ملکی از وقوع حادثه خبری داد و اظهار داشت: ساعت 1:43 بامداد تصادف در جاده ورامین روستای فیروزآباد به سامانه 125 اعلام و ایستگاه 86 به محل حادثه اعزام شد. در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه نیسان و یک دستگاه پژو 405 به شدت با همدیگر برخورد کردند و مردم در حال خارج کردن سرنشین‌های خودرو هستند.

وی ادامه داد: راننده نیسان و سه سرنشین پژوه 405 زنده ولی دچار مصدومیت شدید شده بودند. این افراد به مرکز درمانی منتقل شدند و بعد از ایمن سازی محل حادثه عملیات درساعت 2:13 به پایان رسید.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

کد خبر 58451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha