پروازهای تهران به بیش از 120مقصد

پرشین خودرو: آریك د، معاون بازرگانی هواپیمایی ایراسیا ایكس كفت: با توجه گذشت یک ماه از پرواز هواپیمایی ایراسیا ایكس به تهران، استقبال مناسبی نسب به این مسیر داشتیم و ضریب اشغال صندلی نزیدك به ٩٠ درصد بوده است و مسافران نه تنها در مسیر تهران - كوالالامپور بلكه در كل شبكه پروازی ایراسیا كه شامل ١٢٠ مقصد می باشد در حال استفاده از این هواپیمایی هستند.

به گزارش «پرشین خودرو»، وی ضمن اعلام این خبر ادامه داد: پروازهای کولالامپور- تهران نیز از 15 فوریه از هفته ای 3 پرواز به هفته ای 4 پرواز افزایش خواهد یافت.

آریک افزود؛ اعتقاد داریم که این افزایش در تعداد و تناوب پروازها میتواند به تقاضاهای زیاد بازارهایی پاسخ دهد که ما در آنها مشغول به کار هستیم و امیدواریم که مهمانان ما بتوانند فرصت این تخفیف های خاص را برای کشف زیبایی سرزمین پارس با آیر آسیا داشته باشند.

وی افزود: شهر تهران، پایتخت ایران و کلان شهری با جمعیت چندین میلیون نفری در مقابل عظمت کوهستان البرز واقع شده که موزه ها، پارک ها، و رستوران های محلی خیره کننده ای را در خود جای داده است. به گفته وی، برج میلاد به عنوان آسمان خراش برجسته و برج تاریخی آزادی با هشت هزار بلوک مرمری که زیر نور خورشید می درخشند ، هر توریستی را مجذوب زیبایی های خود می کند.

گفتنی است ، ایر آسیا جایزه بهترین و کم هزینه ترین کابین پرواز و کم هزینه ترین خط هوایی را در مراسم جایزه سالانه skytrax را در چهار سال متوالی از 2013تا 2016 دریافت کرده است.





 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.




 

کد خبر 58539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha