قیمت سانگ یانگ «تیوولی» XLV مشخص شد+تصاویر

پرشین خودرو: تقریبا می‌توان نقطه عطف و مرکز توجهات جهانی به کمپانی خودروسازی سانگ یانگ را زمانی توصیف کرد که این شرکت خودروسازی در سال‌های گذشته اقدام به رونمایی از خودرویی کراس اوور تحت عنوان "تیوولی" کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، این خودرو در کمترین زمان ممکن توانست جایگاه خود را در بازارهای جهانی بخصوص بازار داخلی کشورمان پیدا کند، اما این اواخر سانگ یانگ برای گسترش این برند، از نسخه‌ای جدید با کد XLV رونمایی کرده بود که فضای داخل کابینی بزرگ‌تر و بدنه‌ای حجیم‌تر داشت، حال سانگ یانگ برای عرضه این محصول در بازارهای جهانی که ابتدا بازارهای انگلستان و آلمان را در بر می‌گیرد، قیمت نهایی خود را مشخص کرده است.


پیش از پرداختن به صحبت اصلی اگر کمی وقتمان را به شناسایی این خودرو اختصاص دهیم، می‌توان گفت که بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مزیت این خودرو نسبت به سانگ سانگ تیوولی استاندارد همانطور که در ابتدا گفتیم، ابعاد و حجمی بزرگ‌تر شده است که در این مدل فضای بار به 720 لیتر در حالت استاندارد و 1440 لیتر پس از جمع کردن صندلی‌های عقب رسیده است.


علاوه بر این‌ها، رقیب اصلی سانگ یانگ تیوولی در بازارهای جهانی هم رنو کجار و دیگر رقبای آن هم نیسان قشقایی، مینی کلابمن و اشکودا یتی عنوان شده است که سانگ یانگ تیوولی XLV تاحدودی برتری قیمتی با دیگر رقبایش دارد که در ادامه اشاره‌ای کوتاه به آن خواهیم داشت.


بخش فنی خودرو هم فعلا برای بازار انگلستان به یک موتور توربودیزل 1.6 لیتری با کد XDi160 مجهز شده که می‌تواند قدرتی 113 اسب بخاری و گشتاوری 300 نیوتن متری در محدوده دور1500 الی 2500 تولید کند.


گفتنی است که این موتور به دو صورت چهارچرخ محرک و تک محور محرک با دو جعبه دنده دستی و اتوماتیک عرضه خواهد شد که میانگین مصرف سوخت آن به ازای هر صد کیلومتر، تقریبا 5 لیتر عنوان شده است.


به بحث اصلی برگردیم، گفتیم که سانگ یانگ قیمت مد نظر خود برای عرضه سانگ یانگ تیوولی را اعلام کرده است، در این خصوص براساس اعلام رسمی سانگ یانگ موتورز کره جنوبی، خودروی تیوولی XLV در بازار انگلستان با قیمتی 18 هزار و 250 پوندی و در بازار آلمان هم با قیمتی 16 هزار و 900 یورویی عرضه خواهد شد، اما رقیب اصلی این خودرو یعنی رنو کجار را می‌توان در بازار انگلستان با قیمتی 18 هزار و 495 پوندی و در بازار آلمان با قیمتی 19 هزار و 900 یورویی تهیه کرد که قیمتی بالاتر از تیوولی دارد.








 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.






 

کد خبر 59513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha