کد خبر 59551
۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
سفر با خودروی جک S5 در نوروز 96

پرشین خودرو: تغییر قیمت و شرایط جدید فروش خودروی جک S5 برای پیش فروش در شهریور ماه اعلام شد.

به گزارش «پرشین خودرو» شرکت کرمان موتور بعد از تغییرات اعمال شده در قیمت های برخی از محصولات خود، اعلامیه فروش نیمه اول شهریور ماه خود را ابلاغ کرد.


بر اساس این گزارش خودروی جک S5 دنده ای با قیمت 819 میلیون ریال به بازار عرضه می شود و طرفداران این خودرو می توانند برای خرید نقدی این محصول از دو روش 2 مرحله ای و 5 مرحله ای استفاده کرده و صاحب یک خودروی شاسی بلند شوند.


در روش دو مرحله ای شما با پرداخت 450 میلیون ریال ثبت نام خود را ثبت کرده و در هنگام دریافت دعوتنامه مابقی مبلغ را واریز خواهید کرد. در روش 5 مرحله ای شما برای ثبت نام به مبلغی ناچیز و در حدود 150 میلیون ریال نیاز دارید و مابقی پول را در 4 قسط پرداخت خواهید کرد.


در هر دو روش شما از 10 میلیون ریال تخفیف نقدی و 20 درصد سود مشارکت بهره مند شده و در دی ماه 95 خودروی خود را تحویل خواهید گرفت.


اما اگر شما خواهان خرید قسطی این خودرو هستید باید عرض کنیم که شرکت کرمان موتور برای شما نیز برنامه های خوبی دارد و شما می توانید تنها با 409 میلیون و 500 هزار ریال خودروی خود را در اسفند ماه 95 تحویل گرفته و اولین سفر خود را در فروردین 96 با شاسی بلند محبوبتان انجام دهید.


اما به یاد داشته باشید که مابقی قیمت خودرو را در اقساط 12 یا 24 ماهه باید پرداخت کرده و اولین چک خود را یک ماه بعد از سفر نوروزی پرداخت نمایید.


در صورتیکه شما از خودروهای دنده ای دل خوشی نداشته و به دنبال خرید یک شاسی بلند اتوماتیک هستید باید این نوید را به شما بدهیم که کرمان موتور در شهریور ماه نیز جک S5 اتوماتیک خود را در سبد خودرویی خود قرار داده است.


قیمت قطعی این خودرو 939 میلیون ریال بوده و شما در مرحله اول با واریز 450 میلیون ریال می توانید ثبت نام قطعی خود را انجام دهید اما به یاد داشته باشید مابقی پول را در زمان دریافت دعوتنامه باید تسویه بفرمایید.


گفتنی است 13 میلیون ریال تخفیف خرید نقدی و 20 درصد سود مشارکت جزو شرایط مناسب این مدل فروش است که به شما تقدیم می شود و شما در دی ماه 95 می توانید از سواری با این شاسی بلند اتوماتیک لذت ببرید.








 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.






 

کد خبر 59551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیررضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 0
    چرا قیمتش رو سه میلیون بردین بالا