«ریو» به نسل چهارم رسید

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش «پرشین خودرو»، در چند روز گذشته شاهد انتشار تصاویر جاسوسی از نسل جدید کیا ریو 2017 در رسانه‌های خودرویی بودیم، اما چند ساعت پس از انتشار این تصاویر، شرکت خودروسازی کیا بلافاصله پیش نمایشی آشکار، متشکل از سه تصویر گرافیکی را در رسانه‌ها منتشر کرد تا دیگر عکاسان جاسوسی خود را برای شکار نسل جدید کیا ریو خسته نکنند.


احتمالا می‌دانید که این خودرو در سگمنت هاچ بک‌ بر روی پلتفرم هیوندای i20 توسعه پیدا می‌کند، پس در این صورت می‌توان انتظار پیشرانه‌های جدید هیوندای را بر روی کیا ریو 2017 هم داشت. البته فعلا تنها یک پیشرانه برای هیوندای i20، ولی با دو خروجی قدرت متفاوت در نظر گرفته شده که شامل یک موتور 1 لیتری سه سیلندر T-GDI با دو خروجی قدرت 100 اسب بخاری و 120 اسب بخاری می‌شود.


از روی تصاویر هم می‌توان به یکسری حقایق در مورد نسل جدید کیا ریو پی برد. اول از همه کیا اذعان داشته طراحی داخل کابین کیا ریو 2017 را به دستان استودیوهای اختصاصی خود واقع در آلمان و کالیفرنیا سپرده است و طرح بیرونی آن را هم در کره جنوبی توسعه داده است و پس از آن، می‌توان بدنه‌ای حجیم‌تر و بزرگ‌تر و همچنین فاصله بین دو محور افزایش یافته را هم شاهد بود.


هرچند شرکت خودروسازی کیا مهر تاییدی بر این ادعا زده است، پس در این رابطه می‌توان انتظار فضای باری بیش از 288 لیتر در حالت استاندارد و 974 لیتر پس از خواباندن صندلی‌های عقب را داشت.


در آخر هم شرکت خودروسازی کیا عنوان کرد که نسل جدید کیا ریو 2017 را در تاریخ 29 سپتامبر سال جاری و در جریان نمایشگاه خودرویی پاریس 2016 رونمایی خواهد کرد.





 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.







 

کد خبر 59596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha