کد خبر 59614
۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
درخواست دراپ باکس از کاربران

پرشین خودرو: شرکت دراپ باکس از کاربرانی که کلمات عبور خود در این سایت را از اواسط سال 2012 تغییر نداده اند خواست تا کلمات عبور خود را هر چه سریع تر تغییر دهند زیرا در خطر سرقت اطلاعات خود هستند.

به گزارش «پرشین خودرو»، دراپ باکس این اقدام را بازدارنده دانسته و به کاربران اعلام کرده که بی توجهی به این مساله امنیت شخصی آنها را به خطر می اندازد.

بسیاری از کاربران اینرنت از دراپ باکس برای به اشتراک گذاری انواع فایل های متنی وچندرسانه ای استفاده می کنند. دراپ باکس می گوید این امر به معنای وجود تهدید هکری با سرقت اطلاعات کاربران نیست وتنها برای ارتقای امنیت افراد انجام شده است. این شرکت هرگونه نشانه ای دال بر سرقت اطلاعات کاربران را هم رد کرده است.

در سال 2012 هکرها موفق به نفوذ به تعدادی از حساب های کاربری در دراپ باکس شدند. این شرکت مدعی شد علت این امر سرقت اسامی کاربری و کلمات عبور از دیگر سایت ها بوده و تنها اطلاعات تعداد اندکی از حساب های کاربری دراپ باکس سرقت شده است.

دراپ باکس می گوید گروه امنیتی آن به دقت در حال رصد کردن تهدیدات موجود بر علیه کاربران است و تا به حال هیچ مورد مشکوکی مشاهده نشده است.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 59614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha