کد خبر 59639
۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
چاپخانه اسکناس جعلی در تهران+عکس

پرشین خودرو: ماموران پلیس به دنبال یک عملیات ویژه اطلاعاتی، موفق شدند یک کارگاه مجهز و مدرن چاپ اسکناس‌های جعلی در پاکدشت را شناسایی و اعضای این باند را دستگیر کنند؛ در جریان این عملیات، مقادیر متنابهی اسکناس‌های جعلی ۵، ۱۰ و ۵۰ هزار تومانی کشف شد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ سلمان آدینه‌وند با اشاره به شناسایی و کشف یک کارگاه چاپ اسکناس جعلی در شرق تهران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال اقدامات اطلاعاتی گسترده و هماهنگ پلیس، همکاران ما موفق شدند روز گذشته یک کارگاه چاپ اسکناس جعلی را در حاشیه پاکدشت شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: همکاران ما پس از ورود به این کارگاه مجهز و پیشرفته موفق شدند مقادیر قابل توجهی کاغذ مخصوص و همچنین لوازم و تجهیزات مدرن چاپ و جعل اسکناس را کشف و تعداد 3 نفر از اعضای این باند جعل اسکناس را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کارگاه مدرن، چندین برگه از اسکناس‌های چاپ شده و برش نخورده و همچنین مقادیر متنابهی اسکناس‌های تقلبی برش خورده کشف و ضبط شد که بر روی تعدادی از ایران‌چک‌های کشف شده، مهر یکی از شعب بانک خصوصی «خ»، زده شده بود.

آدینه‌وند افزود: در جریان عملیات روز گذشته پلیس، بیش از ده میلیون تومان اسکناس جعلی و تقلبی در قالب اسکناس‌های 50 هزار ریالی و 100 هزار ریالی و ایران‌چک‌های 500 هزار ریالی از این کارگاه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: با کشف این کارگاه و انهدام این باند چاپ اسکناس جعلی، همکاران ما موفق شدند پیش از توزیع این پول‌های تقلبی در بازار، این باند را منهدم و اعضای آن را شناسایی و دستگیر کنند.

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

کد خبر 59639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha