هدف ما افزایش خدمات به ایرانیان است نه پاسخ دادن به شایعات

پرشین خودرو: مدیرعامل چینی مدیران خودرو در واکنش به تبلیغات منفی شکل گرفته در ایران بر ضد برخی محصولات چینی همه این شایعات را بی اساس و تنها یک نوع رقابت ناسالم دانست.

ژانگ گویی بینک مدیرعامل شرکت مدیران خودرو، در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب گفت: تبلیغات منفی علیه محصولات چری و مدیران خودرو تنها یک شایعه و سعی برای کم کردن سهم ما در بازار ایران است که از نگاه بنده تا کنون موفق نبوده است زیرا محصولات ما و کیفیت آنها توانسته است پاسخ دندان شکنی به این تبلیغات سو بدهد.


وی ادامه داد: در شرکت چری ما هر روز سعی می کنیم تا مشتریان خود را با افزایش کیفیت خودروهای خود و خدمات پس از فروش راضی تر از قبل کنیم و فکر می کنم این بهترین تبلیغ مثبت علیه ضد تبلیغی است که بعضا برای ما انجام می دهند.


مدیر عامل چینی مدیران خودرو با اعلام اینکه مشتری برای چری بسیار با ارزش است و مانند خدا می ماند، تصریح کرد: هدف ما جلب رضایت مشتری است و ما به دنبال خوشحال کردن ایشان هستیم و فکر می کنم نوع طراحی های ما و خدماتی که ارائه می دهیم می توانند از خود دفاع کنند.


وی افزود: وقتی مشتری از ما راضی باشد یعنی کار ما و محصولات ما با کیفیتی مناسب تحویل آنها شده و دیگر دلیلی نیست ما بخواهیم توان خود را برای جواب دادن به شایعات گذاشته و از هدف اصلی خود دور شویم.


ژانگ با اشاره به برخی تبلیغات منفی که از طریق سایر خودروسازان در مورد محصولات چری نشر داده می شود نیز گفت: اگر این اتفاق می افتد ما نمی توانیم کاری کنیم جز اینکه محصولی را به دست مشتری دهیم که عکس این ادعاها را نشان دهد و آن موقع ضرر کننده اصلی همان کسی است که علیه ما تبلیغ کرده بود.


وی اظهار داشت: تمرکز من و سایر اعضای شرکت چری و مدیران خودرو بر روی این مسئله است که هر روز در کیفیت محصول و خدمات با یک جهش مثبت روبه رو شده و بهترین محصول را به بهترین مشتریان خودروی جهان در ایران تحویل دهیم.


مدیرعامل مدیران خودرو خاطرنشان کرد: از نظر کمپانی چری، خدمات پس از فروش کلید اصلی رضایت مشتریان یک برند خودرویی است و ما در این زمینه در ایران بهترین هستیم و برای اثبات این ادعا از رسانه ها دعوت می کنم از انبار مرکزی قطعات چری و MVM بازدید کرده و شاهد پیشرفت های ما در خدمات پس از فروش و تامین قطعات باشند.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 59643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • kiomars ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    0 0
    بی تردید طی ماههای گذشته این خودرساز تحت نامنصفانه ترین هجمه های رسانه ای قرار داشته است اما این بزرگواران هم در این بین بی تقصیر نیستند زیرا طرح های فروش مدیران خودرو از یك سو موجب تخریب بازار دیگر شركت ها شده و از سوی دیگر خسارت زیادی به مصرف كننده ها وارد نموده است زیرا بازار دست دوم این خودرو بدترین بازار است و به قول یكی از دارندگان ام وی ام مثل خار در گلو می ماند و كسی نمی خرد زیرا به سادگی میتوان خودرو صفر را خرید، مدیران خودرو به بهای فروش بیشتر حقوق مصرف كننده را پایمال میكند