«هارلی دیویدسون» هایی به مناسبت 75 سالگی یک داستان+تصاویر

پرشین خودرو: اخیرا ۷۵مین سالگرد تولد داستان‌های کاپیتان آمریکا بود. برای همین غول ابرقهرمان‌سازی دنیای رسانه، مارول (Marvel)، با همکاری هارلی دیویدسون دست به کار عجیبی زده و موتورسیکلت مخصوص هر یک از شخصیت‌های مطرح دنیای مارول را طراحی کرده‌اند.

به گزارش «پرشین خودرو»، زومیت نوشت: کمپانی مارول که مجله‌های کمیک و چندی از معروف‌ترین ابر قهرمان‌های دنیا را داستان پردازی کرده، در نتیج ۷۵مین سالگرد تولد کاپتان آمریکا، با شرکت موتورسیکلت‌سازی مطرح هارلی دیویدسون (harley davidson) در استرالیا و نیوزیلند، ۲۵ موتورسیکلت خاص را با الهام گرفتن از ابرقهرمان‌های داستان‌های مارول ساخته‌اند. این موتور سیکلت‌ها به شدت زیبا و جذاب طراحی شده‌اند.

بدترین قسمت ماجرا این است که هیچ‌یک از این ۲۵ موتورسیکلت برای فروش قرار نخواهند گرفت. ولی راهی وجود دارد تا شما یکی از این قهرمان‌های دوچرخ را از‌ آن خود کنید.

یک وبسایت برای این منظور در نظر گرفته شده که می‌توانید به موتورسیکلت مورد علاقه‌ی خود رای دهید تا شانس خود در بردن یکی از این اعجوبه‌ها را امتحان کنید. ولی برای این منظور یا باید ساکن استرالیا باشید، یا موقتا به آنجا سفر کنید تا مسابقه برگزار شود.

 

harley davidson marvel

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 59686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha