کد خبر 59705
۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

پرشین خودرو»، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از بهره برداری از مجموعه خرید و فروش پرندگان زینتی در خاوران خبر داد و گفت: هرگونه خرید و فروش پرنده زینتی در داخل شهر ممنوع است.

به گزارش «پرشین خودرو»، رضا قدیمی درخصوص راه اندازی مجموعه پرندگان زینتی خاوران در منطقه15 گفت: این مرکز در ابتدای شهرک صنفی خاوران واقع شده که با همکاری اتحادیه پرندگان زینتی این مجموعه جدید آغاز به کار کرده است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران هدف از راه اندازی این مرکز جدید را عدم فضای کافی در بزرگراه آزادگان عنوان کرد و ادامه داد: تاکنون 200 نفر که در سطح شهر تهران مغازه پرنده فروشی داشتند، در این مرکز مستقر شده و در حال حاضر در این مجموعه در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه 160 نفر از این افراد در آزادگان حضور داشتند، افزود: در نهایت این افراد به 200 نفر رسیدند تا دارای مکان معینی برای خرید و فروش پرنده باشند و شهروندان علاقمند از این پس می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.

قدیمی با بیان اینکه برابر قانون هرگونه خرید و فروش پرندگان زینتی در سطح شهر ممنوع است، خاطرنشان کرد: این موضوع در کاهش قاچاق پرندگان زینتی و همچنین بیماری های مشترک بین حیوانات و انسان جلوگیری خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تاکید بر اینکه راه اندازی این مرکز به منظور کنترل و عدم شیوع بیماری های مربوط به پرندگان به شهروندان است، یادآور شد: به منظور مدیریت و کنترل بیماری قابل انتقال از پرندگان به انسان شهرداری تهران اقدام به راه‌اندازی مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی کرد تا دیگر در داخل شهر تهران بیماری های مربوط به پرندگان در بین مردم گسترش پیدا نکند.










 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.













منبع: فارس

کد خبر 59705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha