کد خبر 60426
۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

پرشین خودرو: رییس ستاد معاینه فنی شهر تهران از ازدحام و ترافیک خودروها در برخی از مراکز معاینه فنی خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سیدنواب حسینی‌منش با بیان اینکه امروز روز اول اجرای طرح LEZ است، گفت: با اجرایی شدن طرح LEZ، ورود خودروها به محدوده زوج و فرد تنها با داشتن برگه معاینه فنی و ثبت اطلاعات خودرو در سامانه سیمفا می‌تواند انجام گیرد و در غیر این صورت جریمه 50 هزار تومانی پلیس در انتظار خودروهای متخلف است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز (پنج‌شنبه) ترافیک سنگینی در مراکز معاینه فنی بخصوص در مراکز سراج، بیهقی، نیایش و آبشناسان ایجاد شده است، گفت: البته بر اساس بررسی‌های انجام شده در تمامی مراکز معاینه فنی شهر تهران ازدحام خودروها وجود دارد اما در این مراکز معاینه فنی قید شده در بالا، ترافیک سنگین‌تر است.

رییس ستاد معاینه فنی شهر تهران با بیان اینکه افراد می‌توانند از دو درگاه نسبت به اطلاع از شلوغی مراکز باخبر شوند، گفت: همشهریان می‌توانند با ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 2000112 از مدت انتظار در مراکز معاینه فنی باخبر شوند.

حسینی‌منش افزود: همچنین شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت معاینه فنی، در صفحه نخست آن گزینه مدت انتظار را انتخاب کرده و از ترافیک خودروها در معاینه فنی اطلاع پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در صورت ادامه داشتن ترافیک خودروها شیفت سوم مراکز معاینه فنی نیز آغاز می‌شود، گفت: همچنین در روز جمعه (2 مهرماه) مراکز معاینه فنی بیهقی، سراج، نیایش، آبشناسان و امام رضا (ع) از ساعت 8 صبح تا 14 باز و آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

در حال حاضر حداقل زمان انتظار در اکثر مراکر معاینه فنی از جمله بیهقی، الغدیر، شکوفه و ... بیش از سه ساعت می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 60426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha