«دی.اس» با برندهای روز دنیا هم تراز خواهد شد

پرشین خودرو: در حالیکه از آغاز به کار مجدد برند فرانسوی DS مدت زمان زیادی نمی گذرد اما میزان رضایت مندی و استقبال مردم جهان از این برند لاکچری خوب بوده است.

داریوش بی ریا مدیرعامل گروه آرین سرمایه، در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با اعلام این مطلب گفت: در حال حاضر برند دی.اس 6 مدل خودرو در نوع های گوناگون به نام های DS3 ، DS4، DS5، DS 5LS، DS6 و DS 4S دارد که شرکت آرین موتور تمام این مدل ها را وارد کشور خواهد کرد.


وی ادامه داد: بدون شک با ورود برخی از خودروهای لوکس به کشور رقابت در بازار لاکچری ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد و فکر می کنم در نهایت این بازار است که شرایط را به ما تحمیل خواهد کرد.


بی ریا در مورد برنامه های مجموعه آرین سرمایه برای پیروز شدن در رقابت بین خودروهای لوکس گفت: ما با تامین کننده های خود ارتباط بسیار نزدیکی داریم و از این رو این توان در گروه آرین وجود دارد که با شرایط بازار خود را تطبیق داده و بهترین خدمت را به مشتریان خود ارائه دهد.


مدیر عامل گروه آرین سرمایه در مورد بحث خدمات پس از فروش برند DS در ایران تصریح کرد: در این مورد نگرانی وجود ندارد زیرا گروه آرین سرمایه با برند میتسوبیشی سال هاست که در ایران فعالیت می کند و این برند 25 مرکز خدمات پس از فروش دارد که قرار است به برند DS نیز خدمات ارائه دهند.


وی افزود: در حال حاضر 67 درصد خودروهای جدید در تهران تردد می کنند و شهر بعدی از نظر تعداد خودرو مشهد است. از این رو اولویت اول ما تهران خواهد بود که باید تمرکز بیشتری بر روی بازار آن داشته باشیم اما در ادامه برای شهرستان ها نیز برنامه ریزی هایی شده است که عملیاتی می شود.


بی ریا ضمن اشاره به موفقیت برند میتسوبیشی و DS در بازار ایران گفت: گروه آرین سرمایه در حال انجام مذاکراتی با برخی از برندهای خودرویی روز دنیا است و البته نیم نگاهی هم به صنایع وابسته به خودرو دارد، بنابراین در آینده خبرهای خوشی خواهید شنید.


وی در مورد پیش بینی خود از وضعیت DS در ایران گفت: از نگاه من این برند از لحاظ طراحی و آپشن و همچنین دقت در جزییات دارای مشخصات منحصر به فردی است که موجب می شود جایگاه خود را در ایران بدست آورد.


مدیرعامل گروه آرین با اشاره به طرز تفکر مردم در نگاه به خودرو به عنوان یک سرمایه گذاری اظهار داشت: از این منظر شاید شیب تمایل مردم به اضافه کردن خودروی DS به سبد هزینه ای و سرمایه ای خود سریع نباشد اما فکر می کنیم بعد از گذشت 2 سال و با تثبیت این برند همه چیز به نفع DS تمام شود.


وی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن هستیم بعد از گذشت زمان تثبیت، DS همتراز با سایر برندهای معروف فعال در ایران کار خود را ادامه خواهد داد.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 60513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha