برای توسعه کار خود باید بازارهای جدید را پیدا کنید

پرشین خودرو: برای حفظ سهم خود در بازار جهانی، باید به دنبال مشتریان جدید و پیدا کردن روابط بلند مدت با کشورها باشید.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، کریستین والتر مدیر فروش شرکت زیبن ورس آلمان در حاشیه پنجمین نمایشگاه بین المللی قالب و ابزار که در محل شرکت ساپکو برگزار می شد، گفت: شرکت ما به جز آلمان در مکزیک و چین نیز فعالیت های خوبی در حوزه ابزار صنعتی دارد و شعار ما این است که مشتری تنها ابزار نمی خواهد بلکه خدمات پس از فروش مناسب نیز طلب می کند.


وی ادامه داد: از نگاه ما خدمات پس از فروش بسیار مهم تر از فروش جنس است زیرا کسی که ابزار را می خرد ممکن است حتی کار کردن درست با آن وسیله را بلد نباشد بنابراین اینجاست که خدمات پس از فروش شما به کمک خریدار می آید.


این مهمان آلمانی حاضر در پنجمین نمایشگاه قالب، ابزار و مواد اولیه تصریح کرد: شرکت زیبن ورس آلمان 850 کارمند فعال دارد و میلیون ها دلار هزینه این شرکت داری را سالانه باید پرداخت کند بنابراین برای ما توسعه کار و جذب مشتریان جدید بسیار مهم و گرانبهاست.


وی تاکید کرد: از نگاه بنده 5 نکته برای موفقیت در تجارت و صنعت مهم است که به ترتیب می توان به داشتن اطلاعات کافی و مناسب از کار، بدست آوردن فناوری های جدید، داشتن فن آوری های داخلی، کنترل پروسه تولید در داخل مجموعه و در ارتباط بودن با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان جهانی اشاره کرد.


والتر با اشاره به این مطلب که برای داشتن یک محصول مناسب و با کیفیت باید اطلاعات شما از پیچیدگی های محصولات تولیدی کامل باشد گفت: برای این مهم داشتن فن آوری های نو، شناخت بازار و نیازهای آن و طراحی مواد مناسب برای تولید خودروهای سبک مورد نیاز است.


وی افزود: یکی از مهمترین کارهایی که شما باید یاد داشته باشید و انجام دهید توضیح دادن به مشتری در مورد وسیله ای است که می خواهید به او بفروشید. شما باید از طراحی تا ساخت را برای وی شرح دهید.
این مدیر فروش آلمانی اظهار داشت: در حوزه توسعه محصول مهم است که شما ابتدا از توسعه ابزار و قطعات آغاز کنید و دست آخر به سراغ توسعه محصول نهایی بروید.


یاداور می شود این شرکت آلمانی در سال 2012 در ساخت خودرو رانا سهم داشته و سپر این خود را طراحی کرده است.

 

 

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 60601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha