کد خبر 60736
۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۹
نگرانی مرجعیت از تصادفات جاده ای

پرشین خودرو: آیت‌الله حسین نوری همدانی گفت: آمار بالای تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده است و باید در این‌باره تدابیری شود.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایسنا، این مرجع تقلید عصر روز چهارشنبه (7 مهر) در دیدار سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی درباره جایگاه امنیت گفت: ارتقای امنیت در جامعه اسلامی موجب آرامش است.

این مرجع تقلید افزود: در این‌باره نیروی انتظامی وظیفه‌ای مهم در قبال تامین امنیت پایدار اجتماعی، حقوقی، مالی و فکری در جامعه اسلامی دارد.

وی تصریح کرد: اگر قوانین اسلامی در جامعه حاکم شود و امنیت توسعه پیدا کند و افراد به حقوق دیگری توجه داشته باشند، بسیاری از مشکلات از جمله فقر و نداری نیز از میان می‌روند.

آیت‌الله نوری همدانی عنوان کرد:یکی دیگر از موضوعات مهم در جامعه اسلامی، تحقق عدالت اجتماعی است که در این‌باره نیز نیروی انتظامی وظیفه‌ای ارزشمند دارد.

وی با توصیه‌هایی به نیروی انتظامی اظهار داشت: در این‌باره نیروی انتظامی باید به خصوصیات اخلاقی ویژه‌ای زیبنده باشد که در این‌باره ایمان و اخلاق و تعهد از مهم‌ترین این ویژگی‌ها هستند.

این مرجع تقلید شیعه بیان کرد: در واقع نیروی انتظامی باید به آموزه‌های دینی و اخلاقی توجهی خاص داشته باشد تا مردم نیز با ترویج این آموزه‌ها در جهت رعایت قوانین در جامعه اسلامی ترغیب شوند.

وی درباره آمار بالای تصادفات نیز گفت: سرعت بالا و تعجیل مردم برای رسیدن به مقصد تبعاتی دارد که افزایش آمار تصادفات از آن جمله است.

آیت‌الله نوری همدانی بیان کرد: این آمار تصادفات بسیار نگران‌کننده است و شنیده می‌شود 800 نفر در مدت کوتاهی در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند که در این‌باره باید تدابیری شود.

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 60736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha