آغاز به کار نمایشگاه تبریز از غرفه «ایران خودرو»

پرشین خودرو: بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و صنایع وابسته ایران با حضور حسین اسفهبدی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سالن گروه صنعتی ایران خودرو آغاز به کار کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، ایران خودرو در نمایشگاه تبریز هم حضوری پررنگ دارد و علاوه بر همراهی شرکت زیرمجموعه مانند ساپکو، محصولات شرکت ایکاپ، رنو کپچر، 207 جدید و سورن توربوشارژ را نیز در سالن امیرکبیر نمایشگاه تبریز در معرض دید عموم قرار داده است.

در سالن امیرکبیر نمایندگی های منتخب ایران خودرو در استان آذربایجان شرقی نیز حضور دارند و طرح فروش محصولات به مناسبت نمایشگاه تبریز را اجرا می کنند. همچنین غرفه مسئولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو به تشریح اقدامات این خودروساز در بخش فعالیت های اجتماعی و فرهنگی می پردازد.

غرفه فضای مجازی و واقعیت افزوده و سرگرمی های خودرویی برای کودکان از دیگر تمهیداتی است که مدیریت ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو برای نمایشگاه تبریز اندیشیده است.

اما مهمترین رویداد نمایشگاه تبریز برای ایران خودرو رونمائی و معرفی تندر90 فیس لیفت شده است که مورد توجه بازدیدکنندگان نیز قرار گرفته است.

محصول تندر به منظور مطابقت با سلائق مشتریان، استانداردهای ملی و قوانین بازار ایران و همچنین استانداردهای بین االمللی محصولات اروپایی بازطراحی شده است.

تندر ٩٠ ایران خودرو با تغییرات ایجاد شده در ظاهر آن، با بهبودهای اعمال شده در استایل می تواند رضایت بخش زیادی از طرفداران خود را تامین كند.

تغییر در شكل چراغ های جلو و عقب، آینه های خارجی، دستگیره های درب، بهبود شكل صندوق خودرو از جمله تغییرات این محصول است.

تعبیه چراغ دوم برای دنده عقب، شاخص های مورد نظر راهنمایی و رانندگی ایران را پوشش خواهد داد و تغییر سیستم صوتی و جایگزین كردن با سیستم جدید و به روز در كنار بهبود ظاهر كنسول و تریم داخلی بر جذابیت آن افزوده است.

تندر فیس لیفت شده در دونوع گیربكس دستی و اتومات تا پایان سال عرضه خواهد شد.



گفتنی است نمایشگاه تبریز از هفتم تا دهم مهرماه از ساعت 16 تا 22 برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 60756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha