کد خبر 60772
۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
خرید اقساطی لیفان X50 با شرایط استثنایی

پرشین خودرو: برای خرید لیفان X50 در مدل های اتوماتیک و معمولی تنوع پیش پرداخت در دستور کار کرمان موتور قرار گرفته است.

به گزارش «پرشین خودرو» یکی از خودروهایی که به تازگی در میان ایرانیان طرفداران خوبی پیدا کرده است خودروی لیفان سری X50 است که با توجه به شمایلی که دارد توانسته است بخشی از بازار خودرو را به خود اختصاص دهد.


بر اساس این گزارش لیفان X50به دو صورت دستی و اتوماتیک به بازار عرضه شده است که در مدل اتوماتیک قیمت نقدی 559 میلیون ریال اعلام و شرایط فروش برای این خودرو به صورت اقساطی تعیین شده است.


شما برای ثبت نامه اولی می توانید از پیش پرداخت های 195، 223 و 250 میلیون ریال برای آغاز خرید خود استفاده کرده و مابقی مبلغ را در اقساط 12، 24 و 36 ماه استفاده فرمایید.


خودروی شما در آبان ماه آماده تحویل خواهد بود و شما می توانید اقساط خود را در سررسیدهای 3 ماهه به کرمان موتوری ها پرداخت نمایید.


اما اگر شما خواهان خرید لیفان X50 معمولی هستید تنها باید 489 میلیون ریال بابت این خودرو پرداخت نمایید اما برای این خرید شما می توانید ابتدا تنها 100 میلیون ریال پرداخت نموده و سپس در هنگام صدور دعوتنامه تسویه حساب فرمایید.


البته کرمان موتوری ها برای شما یک تسهیلات 280 میلیون ریالی نیز در نظر گرفته اند که شما در 4 فقره چک 70 میلیون ریالی و در مدت یک سال می توانید این مبلغ را نیز تسویه کنید.







 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 60772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha