کد خبر 60794
۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
آیفون ۷ هم منفجر شد

پرشین خودرو: پس از انتشار اخبار متعدد از منفجر شدن گوشی های گلکسی نوت ۷، سامسونگ در این هفته های اخیر شدیدا مشغول فراخوانی برای برگرداندن این گوشی بود که این بار خبر انفجار آیفون ۷ موضوع داغ رسانه ها شد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از کلیک، سامسونگ طی هفته های اخیر به شدت تحت تعقیب رسانه ها و گزارش هایی بود که اذعان می داشتند که مدل های قدیمی تر سامسونگ هم، مانند گلکسی اس ۷ اج و گلکسی نوت ۲ دچار اشکالات مشابه در باتری خود بودند. به خصوص پس از عرضه آیفون های ۷ و ۷ پلاس، رقابت برای سامسونگ بسیار سخت تر به نظر می رسید. اما خبر جدید همه این پیش بینی ها را به هم ریخت!

تعداد بسیار زیادی گزارش مبنی بر انفجار متعدد گوشی های نوت ۷ هنگام شارژ تا به امروز منتشر شده است ولی امروز یکی از اعضای سایت Reddit با نام کاربری kooperthesnoop عکسی را از یک گوشی آیفون منتشر کرده و نوشته است که آیفون ۷ که به تازگی سفارش داده بود، حتی پیش از آن که به در منزل رسیده باشد و در میانه راه منفجر شد! همان طور که در عکس بالا تصویر گوشی منفجر شده را می بینید، یک آیفون ۷ مشکی مات است.

این خبر احتمالا کمی از دردسر های سامسونگ کم می کند هر چند که جزییات زیادی از عکس به دست نمی آید، اما در جواب کامنتی که یکی از اعضای سایت Reddit  از kooperthesnoop درباره داستان این ماجرا پرسیده بود، وی جواب داد که: مطمئن نیستم. ولی این انفجار باید جایی بین کارخانه و خانه من اتفاق افتاده باشد.

احتمالا از عکس متوجه شده اید که بخش داخلی بسته بندی هم کمی آسیب دیده هر چند که بسته بندی بیرونی کاملا سالم مانده است! البته از آن جا که این مورد تنها مورد گزارش شده درباره آیفون است، نیازی نیست تا کاربران آیفون نگران شوند ولی قطعا رسانه ها اخبار آیفون ۷ را به طور مداوم رصد می کنند تا در صورت تکرار این اتفاق، آن را گزارش کنند.

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 60794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha