کد خبر 60804
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۲
ابرخودروی مرسدس بنز چه شکلی خواهد بود؟

پرشین خودرو: شکل و شمایل ابرخودروی مرسدس بنز چگونه خواهد بود؟ در ادامه می‌توانید برخی رندر‌های منتشر شده در رابطه با این خودرو را مشاهده کنید.

به گزارش «پرشین خودرو»، مرسدس بنز در خلالف کنفرانس خود در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ اعلام کرد که قصد تولید ابرخودرویی با استفاده از تکنولوژی‌های به کار رفته در مسابقات فرمول یک را دارد. این خودرو به رقابت با هیولاهایی اعم از استون مارتین AM-RB 001، فراری لافراری و مک‌لارن P1 خواهد پرداخت.به گفته‌ی مرسدسAMG، خودروی مذکور گل سرسبد محصولات تاریخ مرسدس بنز خواهد بود.

تنها اعلام قهرمان دو فصل گذشته و پیشتاز فعلی مسابقات فرمول یک مبنی بر تولید خودرویی با استفاده از تکنولوژی‌های این مسابقات کافی است تا خیل کارشناسان و مشتاقان خودرو، به ارایه‌ی حدس و گمان در رابطه با جدید‌ترین محصول این شرکت و همچنین ارایه‌ی چندین طرح و رندر با توجه به اسکچ منتشر شده از سوی مرسدس بنز، بپردازند. 

 

ابرخودرو مرسدس بنز

 

مرسدس بنز در مراسم معرفی این خبر تنها از یک اسکچ برای نمایش طرح کلی بدنه‌ی ابرخودروی خود پرده برداشت. توماس وبر مدیر بخش تحقیق و توسعه‌ی مرسدس بنز در این معارفه گفت:

ما در حال توسعه‌ی یک خودروی قدرتمند هیبریدی با استفاده از تکنولوژی‌های فرمول یک خود هستیم. این پروژه تحت رهبری AMG قرار خواهد داشت و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا خارق‌العاده‌ترین ماشینی که بشر به خود دیده است را تولید کنیم. بسیاری از شما آن را ابرخودرو می‌نامید.

 

ابرخودرو مرسدس بنز

 

توبیاس موئرز مدیر AMG نیز پیش از این اعلام کرده بود که در اواسط سال ۲۰۱۸ خودرویی وارد نمایشگاه‌های مرسدس بنز خواهد شد که تکنولوژی‌های به کار رفته در آن بی‌همتا است و پیش از این هیچ نمونه‌ی دیگری از AMG‌ از آن‌ها بهره نبرده است. با توجه به این موضوع که این خودرو از پیشرانه‌ی فرمول یک مرسدس بنز بهره خواهد برد، توانی بیش از ۱۰۰ اسب بخار خواهد داشت.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 60804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha