کد خبر 60835
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
رونمایی از نسخه رالی تویوتا «یاریس»

پرشین خودرو: تویوتا در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶ با معرفی نسخه‌ی مخصوص مسابقات رالی یاریس، بازگشت خود به این مسابقات را اعلام کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، تویوتا با مشارکت مایکروسافت به مسابقات رالی باز می‌گردد. این تیم که با نام Toyota Gazoo Racing WRC در مسابقات حضور خواهد داشت، از هاچبک یاریس استفاده می‌کند.

 

تویوتا یاریس رالی/ toyota yaris

 

آکیو تویودا مدیر عامل تویوتا در کنفرانس این شرکت در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶، از نسخه مخصوص مسابقات رالی یاریس رونمایی کرد. در این مراسم مدیر تیم WRC تویوتا، تامی ماکینن نیز حضور داشت؛ وی سابقه‌ی چهار قهرمانی در این مسابقات را با خودروی پژو در کارنامه دارد. آکیو تویودا در خصوص بازگشت به مسابقات قهرمانی رالی گفت:

نزدیک به ۱۷ سال از آخرین شرکت تویوتا در مسابقات رالی می‌گذرد. می‌توانید بگویید که ما در این مدت به خوبی استراحت کرده‌ایم. اما اکنون باز‌گشته‌ایم.

 

تویوتا یاریس رالی/ toyota yaris

 

تویوتا امیدوار است مجددا با شرکت در مسابقات رالی، تجربه‌های ارزشمندی را بدین واسطه کسب کند و از آن‌ها در خودروهای شهری خود بهره ببرد. همکاری با مایکروسافت در خصوص توسعه‌ی پلتفرم آنالیز داده‌ها و اشتراک‌گذاری ابری آن‌ها بین تمامی اعضای تیم است تا در کمترین زمان اطلاعات کاربردی از وضعیت موجود در اختیار تمام پرسنل قرار بگیرد.

تویوتا و مایکروسافت همچنین با یکدیگر در زمینه‌ی بهبود ارتباطات، به همکاری خواهند پرداخت. این دو شرکت پیش از این سابقه‌ی توسعه‌ی مشترک پروژه‌ی Toyota Connected را نیز در کارنامه دارند. این سامانه به جمع‌آوری و آنالیز داده‌ها برای بهبودخودروها و خدمات پس از فروش آن‌ها می‌پردازد.

 

تویوتا یاریس رالی/ toyota yaris

 

تیم مسابقات رالی تویوتا حامیان دیگری از جمله میشلین، پاناسونیک و DMG Mori را دارد.

مسابقات رالی ۲۰۱۷ در ماه ژانویه در مونت کارلو آغاز می‌شود. برخی از قوانین این مسابقات برای فصل آتی تغییر کرده است و تیم‌های شرکت‌کننده می‌توانند توان بیشتر را در کنار آزادی عمل بیشتر در استفاده از کیت‌های آیرودینامیکی، را داشته باشند.

 

تویوتا یاریس رالی/ toyota yaris

 

تویوتا یاریس رالی/ toyota yaris

 

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

 

 

 

منبع: زومیت

کد خبر 60835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha