کد خبر 61715
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
پرشیا خودرو اول شد

پرشین خودرو: بدون شک، مشتری مداری یکی از اصول اولیه هر کسب و کار موفقی می باشد. در سال های اخیر پرشیاخودرو به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش BMW در ایران، روز به روز در حال گسترش مرزهای فعالیت خود بوده تا عرضه و خدمات خودروهای رده بالای این کمپانی آلمانی در خیابان های کشورمان را پر رنگ تر نماید.

به گزارش «پرشین خودرو»، به همین سبب و در راستای اصل مشتری مداری به ‌عنوان یکی از اصول کاری شرکت پرشیاخودرو، این شرکت در سال 1394 موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.

بی شک رسیدن به رتبه بهترین شرکت در زمینه ارائه خدمات به مشتریان کار دشواری است که نیاز به فعالیت های برنامه ریزی شده و گسترده دارد.

پس از کسب رتبه بهترین شرکت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان در سال گذشته، اکنون پرشیاخودرو موفق به دریافت رتبـه نخسـت در شاخص رضایت مشتریان از فرآیند فروش خـودرو، در سـه ماهـه اول سال 95 توسـط شرکت بازرسـی کیفیت و استاندارد ایـران ISQI شده است.

شرکت بازرسی و استاندارد ایران همه ساله سازمان ها و شرکت های تجاری را مورد ارزیابی قرار می دهد تا از کیفیت خدمات آنها اطمینان حاصل نماید. ارزیابی انجام شده از سوی شرکت بازرسـی کیفیت و استاندارد ایـران در 5 شاخص تحویل خودرو، هزینه و زمان مصرف شده، توجه به خواسته مشتریان، اطلاع رسانی و پاسخ گویی و رضایتمندی کلی بوده که شرکت پرشیاخودرو به ترتیب 747، 705، 730، 776 و 744 امتیاز را در هر شاخص کسب کرده است.

شایان ذکر است که این ارزیابی برای تمام عرضه کنندگان خودرو در کشور اعم از واردکنندگان و تولیدکنندگان خودرو صورت گرفته که پرشیاخودرو در مجموع در رتبه نخست قرار گرفته است. پرشیا خودرو همواره سعی داشته است تا با ارائه بهترین خدمات، شعار نهایت لذت رانندگی را تحقق بخشد.






 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 61715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha